Flightcase verf

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djstolker
    • Jan 2003
    • 20

Flightcase verf

De zwarte verf voor de flightcases.. is dat gewoon matte verf of is er nog iets speciaals aan.. ik weet dat het "krasvrij" is maar zijn er nog andere dingen?
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

ik weet niet welke laksoort of verfsoort er op fc hout wordt toegepast. Wanneer je zelf een fc maakt gebruik je toch gewoon het originele fc hout waar al die laklaag opzit. Hoef je je daar geen zorgen over te maken. Je kan natuurlijk ook gewoon hout nemen en er dan achteraf een laag laminaat op kleven.
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Is geen laklaag beste collega's dat is een formica (soortelijke kunstof) laag die op het hout verlijmt is.

Comment

• vaud
        • Dec 2002
        • 24

Bedoel je de verf voor de binnenkant?
        De verf die ik gebruik (voor de binnenkant)is een soort zwarte latex. Low budget maar wel na een half uur droog.

tot dan VAUD
        vaudje!

Comment

• brander1
          • Aug 2003
          • 59

ik gebruik ook gewoon, goedkope zwarte matte verf voor de binnekant!

Comment

• fredjuhh
            • Sep 2002
            • 215

en dat laminaat kun je in de DHZ zaak kopen? ik ben het nog niet echt tegengekomen. Al heb ik er nooit specefiek naar gezocht. Ook leuk is om laminaat vloer als flightcase hout te gebruiken, als kist voor je dure cd spelers OID, het geeft vast wel een dure look
            ---hier staat nix--->

Comment

• Mr Dj
              • Jan 2002
              • 836

hmm verf voor binnen, niet nodig, bij mij heeft het hout aan 1 kant formica, en aan de andere kant ook zoiets, meer plastic iets. dus niet meer schilderen :-D
              Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Je hebt platen die aan twee kanten zijn voorzien van een toplaag
                Meestal wordt de binnenkant blank gelaten of zwart gespoten.

eerlijk gezegd zal het mij jeuken of een kist blank is aan de binnenkant.

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

citaat:Geplaatst door ralph
                  eerlijk gezegd zal het mij jeuken of een kist blank is aan de binnenkant.
                  Maar als ze nou eindelijk beschikbaar komen met een jaargang-of-wat centerfold-posters [] aan de binnenzijde, dan verdient dat natuurlijk wel de voorkeur .... en gaat er IDD wat jeuken[)]
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...