De zwarte verf voor de flightcases.. is dat gewoon matte verf of is er nog iets speciaals aan.. ik weet dat het "krasvrij" is maar zijn er nog andere dingen?
Flightcase verf
Collapse
X
-
ik weet niet welke laksoort of verfsoort er op fc hout wordt toegepast. Wanneer je zelf een fc maakt gebruik je toch gewoon het originele fc hout waar al die laklaag opzit. Hoef je je daar geen zorgen over te maken. Je kan natuurlijk ook gewoon hout nemen en er dan achteraf een laag laminaat op kleven.niet zagen, gewoon doen! -
Is geen laklaag beste collega's dat is een formica (soortelijke kunstof) laag die op het hout verlijmt is.
Comment
-
en dat laminaat kun je in de DHZ zaak kopen? ik ben het nog niet echt tegengekomen. Al heb ik er nooit specefiek naar gezocht. Ook leuk is om laminaat vloer als flightcase hout te gebruiken, als kist voor je dure cd spelers OID, het geeft vast wel een dure look---hier staat nix--->Comment
-
citaat:Geplaatst door ralph
eerlijk gezegd zal het mij jeuken of een kist blank is aan de binnenkant.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
Comment