Ik wil graag mijn discolampen besturen via de computer, ik heb namelijk gehoord van iemand dat het mogelijk is, maar je hebt er wel een speciale kaart voor nodig, nu wil ik graag weten wat voor kaart je daarvoor nodig hebt???
Discolichten besturen via de computer.
Collapse
X
-
Discolichten besturen via de computer.
Ik wil graag mijn discolampen besturen via de computer, ik heb namelijk gehoord van iemand dat het mogelijk is, maar je hebt er wel een speciale kaart voor nodig, nu wil ik graag weten wat voor kaart je daarvoor nodig hebt???
Labels: None -
Echt ene grote ellende om die sweetlight te programmeren en daarna te gebruiken!!Comment
-
voor dat iedereen eerst is allemaal vage dingen en producten aan gaat bevelen.
Is t mischien handig dat we eerst even vragen wat voor discolichten gestuurd moeten worden?
en daarna de conclusie trekken dat dit naar het licht forum moet.
Dus welke lampen wil je aansturen?
en wil je dat kopen of zelfbouwen?
de algemene mening is <s>zelfbouwen</s>maar Kopen
Net deed ie het nog.Comment
-
En dan nog die 7 verschillende programmatjes om je fixture aan te maken vervolgens weer een progje om te bouwen, waarom niet allemaal in 1 bespaart meer tijd dan wat we nu doen.
En dat 3d programma werkt ook nog niet super aangezien niet alle fixtures worden geladen in dat ding.
Tevens is de manual niet echt goed uitgelegt.
Comment
-
laten we wel wezen je mag blij zijn dat er een 3D optie inzit, het kost dus echt geen drol en je hebt wel dmx in en dmx out!
Voor die paar honderd euro kun je niet een beetje vergelijkbare tafel kopen dus voor de beginners en voor de mensen die niet van plan zijn teveel uit te geven is het een leuk proggie.
ciao,
ERCComment
-
-
citaat:Geplaatst door johan L.
vroeg ik me 3 posts geleden ook al af aart, maar blijkbaar gaat het tegenwoordig niet meer om mensen te helpen hier, maar om zoveel mogelijk produkten af te zeiken.
Ps. als tie t zelf wil gaan bouwen staat het goed
ciao
ERCComment
-
citaat:Geplaatst door JohanHendrix
Heej kijk is op www.discolitez.com als je gewone lampies aan wilt sturen.. []Net deed ie het nog.Comment
-
citaat:citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door JohanHendrix
Heej kijk is op www.discolitez.com als je gewone lampies aan wilt sturen..
--------------------------------------------------------------------------------
Heej das geinig voor thuis wist dat er een hoop maffe winamp plugins waren, maar dit slaat alles :P
Grtz,
KoszmoComment
Comment