afrok bevestiging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

afrok bevestiging

Als jullie een tafeltje afrokken, hoe bevestigen jullie dan de doeken? Met gaffa; of met een koordje door evt ogen?

Hoe lossen jullie dit op?

Nobody is a virgin; life fucks us all!
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Op toneel doen we dat met nietjes(nietjes SCHIETEN, geen kantoornietjes)
    het is niet vor een tafel, maar zo doen wij het...
    diumspijkers is miss ook een idee?
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• tididi
      • Aug 2001
      • 352

er is klitteband in de handel die aan een kant haakjes heeft en aan de andere kant dubbelzijdige tape
      dit combineer je dan met de stof variant deze heeft dus de stof aan een kant die aan de haakjes blijft plakken dit bevestig je aan je doek.

p.j

Comment

• Koemar
        • May 2003
        • 81

Hey Staaf,

Wij hebben gewoon om de meter ofzo een bandje van 20 cm door de ogen van de backdrop. De bandjes zijn van een spanbandje van Karwei gemaakt

Greetz Ronnie
        Doe-mar een Coemar!

Comment

• Koemar
          • May 2003
          • 81

@ driesmees
          Nou, die nietjes zullen lekker zijn voor je doek. Zo goedkoop is een brandwerend doekje niet...ach ja, zo lang t van anderen is

Doe-mar een Coemar!

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

hey, ik hang de doeken niet op hé,
            dat doet de "lichtman", ik help gewoon met ophangen en dergelijke.
            Twas mijn idee nog net hé...
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Staaf
              • Feb 2003
              • 398

De tafels die ik wil afrokken zijn eigendom van de respectievelijke zaaleigenaar. Het lijkt me niet aangewezen om nietjes in die mensen hun tafels te schieten. Het idee van de spanbandjes gaat dan ook niet op lijkt me.
              Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Bij mijn drive-in show zit alles in flightcases en hoef ik in principe niks af te rokken...
                Op school doen we bij de technieksectie altijd gaffa, omdat we dan de doeken over de achterkant van het apparaat kunnen gooien. Het doek in het apparatuur/de flightcases vastnieten is dan niet zo praktisch. Bij stukken uitgebreid podium (tafels) nieten we het doek wel vast, maar dan in grote planken die op de tafels liggen. Het grote, vaste podium is van zichzelf al afgedicht met hout.

Systemen met ogen, rijktouwtjes en klitteband zit er niet in, aangezien het geld vaak naar andere dingen gaat en de doeken worden bijna elke keer vernieuwd, dus zouden we echt elke keer zulke dingen in het doek moeten aanbrengen. Dat kost te veel tijd en moeite. Ik zou zelf zulke dingen ook wel willen doen, maar die begeleiders van ons willen dat altijd zelf doen en dan komt er weer niks van. [V]

Comment

• Koemar
                  • May 2003
                  • 81

@Staaf,

Sorry niet echt goed gelezen he, kan gebeuren op zondag toch?! Maar, voor zoiets zou ik het doek gewoon strak om de 2 'voorste' hoeken trekken en dan aan de zeikant of achter met 2 klemmen vastzetten. Bij die klemmen moet je aan 'zwarte marktkraam' klemmen denken. Meestal zijn ze in het grijs, maar ze zijn ook in het zwart te krijgen.

Greetzz
                  Doe-mar een Coemar!

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

citaat:Geplaatst door Koemar

Bij die klemmen moet je aan 'zwarte marktkraam' klemmen denken.
                    Heeey,
                    nu doe je er me aan denken, hier thuis(bij ouders) hebben we van die klemmen(lijken een beetje op een G) vor ons tafellaken vast te hangen aan de tuintafel.
                    misschien is dat wel een leuk idee? Ik ga ze toch al zeker eens zwartspuiten...
                    Bedoel je die klemmen? of bedoel je wat anders?
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...