Versterker clipt direct

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Versterker clipt direct

Hallo allemaal,
    Ik heb een outline SP-800 ampje dat is al een wat ouder model. Nu is het zo dat als ik het linker kanaal ook maar een klein beetje open draai hij direct in de clip springt, terwijl het rechter kanaal nog gewoon een signaal uitstuurt.Volgens mij zijn al mijn eindtorren nog goed of heeft dit er absoluut nix mee te maken?
    Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is?
    oleole ik heb EV :)
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Klinkt het ook alsof hij in de clip springt of is het alleen het lampje wat gaat knipperen. Daar was laatst namelijk een discussie over maar dan met een behringer amp waar de leds eiglijk ook alleen maar deden waar ze zin in hadden.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• MSSS
      • Jul 2003
      • 365

het ledje gaat alleen maar branden, maar ik heb ook geen signaal meer dan Hij stuurt dus echt helemaal nix uit.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Klinkt als....een kapotte versterker....Of eindtorren kapot, of ergens sluiting..dus waarschijnlijk dan als nog de eindtorren kapot..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• LJ Tom
          • Nov 2003
          • 202

Is dat als er een luidspreker op de uitgang hangt, of ook als je zonder luidspreker signaal stuurd?
          Groeten

Tom Venken

Comment

• MSSS
            • Jul 2003
            • 365

Met een luidspreker clipt ie ook direct en zonder luidspreker ook, dus het word waarschijnlijk naar de TD begrijp ik of valt er zelf nog wat aan te doen?

Comment

• MSSS
              • Jul 2003
              • 365

Ik heb de oplossing inmiddels gevonden ( ik dacht weer veel te moeilijk[:I]) Het was een draadje van de ven die tegen een printplaat aan kwam en daardoor ging het mis. Maar inmiddels is het weer volledig in orde hartelijk dank voor jullie reacties allemaal.

[edit] zou de mod zo vriendelijk willen zijn dit topic dicht te gooien?

Comment

Working...