voeding 20V

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

voeding 20V

'llo,
    Ik zoek een voeding (adaptor) van 20V DC max.200mA.
    Tis om Lightmaster 2000 (een oude lichtsturing) te voorzien van stroom... Waar zou ik zo iets kunnen vinden? Tis nogal dringend (tegen nu zaterdag 24/04)
    Kheb al naar verscheidene computerwinkels gebeld (men had mij gezegd dat ik dat daar wel zou kunne vinden), maar niet dus... één winkel ging nog uitkijke maar gaf mij geen goede hoop...[V]
    Kan iemand mij helpen...
    Een hopeloos-zoekende jongen[8D]
    En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • nighteyes
    • Apr 2003
    • 22

electronisch gezien is zo'n voeding helemaal niet moeilijk om in elkaar te zetten. Dus mocht je hem niet kant en klaar ergens kunnen krijgen, dan zou ik proberen zelf, of misschien een techneut in je omgeving er een in elkaar laten draaien. Schemás zat op het internet.

het maximum van 200mA lijkt me eerder een minimum. Een object vraagt gewoon een bepaalde hoeveelheid stroom. Een grotere voeding zou meer kunnen leveren maar levert altijd wat het apparaat vraagt, en duwt er niet een bepaalde stroom in. de 20V zou ik me wel aan houden.

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

mja, dat zelf maken zie ik niet zo zitten, zo goed ben ik er nu ook weer niet mee vertrouwd...ik heb de opdracht gekregen van onze 'techneut' om zo'n voeding te zoeken, dus die zal dat ook niet zelf in elkaar steken, maar ga toch zo'n schema zoeken... als het echt niet anders kan...
      In ieder geval bedankt voor je reactie nighteyes!
      Andere ?
      greetz

Comment

• gnmixing
        • Feb 2004
        • 214

ahja nog iets...iemand een site waarop ik zo'n schema kan vinden...

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Dit is niet om reclame te maken, maar onze lieve medeforummer laserguy heeft zelf een electronicawinkel, www.alfaparts.be is gelegen in Lokeren, oost-vlaanderen.
          die zal het waarschijnlijk wel binnenhebben...
          093493602
          Vind alle elektronica die je nodig hebt voor je bedrijf of project bij Alfa Parts - Vael in Sint-Niklaas. Bezoek ook de webshop.

veel geluk!!!
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

... en ik heb hem nog binnen ook!!

Groetjes

laserguy
            (Alfa Parts)
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...