Dance Podium (incl paal...!)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

citaat:Geplaatst door timescape

Misschien dat deze iets duidelijker is voor je...:

Voor de rest hebben we nog geen foto's van de "paal op zich..."

Groeten Jeroen !
    Juist perfect! Ziet er netjes uit allemaal!

Comment

• timescape
      • Oct 2002
      • 328

Dank je wel, zit ook best wat werk in.
      Voordeel is wel dat hij compleet van RVS is. Makkelijk schoon te maken na afloop, en uiteraard ziet hij er over 5 jaar nog zo uit...(met wat krasjes dan toch)...

Comment

• dabassman
        • May 2003
        • 172

Wou die ene gast die erop stond ook een lingerie setje???
        Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

ziet er goed uit, je hebt volgens mij voor een degelijke oplossing gezocht die ook nog jaren te gebruiken is. In plaats van een oplossing die zo naar tijd weg gegooid kan worden. Goed gedaan, mijn complimenten.

Groeten Martin
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• timescape
            • Oct 2002
            • 328

Dank u, dank u...
            en bassman, toen we net omriepen dat we voor de eerste 3 dames een setje hadden, sprong het podium vol, en hadden wij zelf de grootste lol, maar natuurlijk niet aan denk en om een foto te maken...Dus deze foto is gewoon willekeurig moment van de avond.

Comment

• Klaaske
              • Jun 2003
              • 571

Joris, Had gezegd van te voren dat er zulke dames aan de paal gingen zwieren, konden er meerdere van t forum meegenieten
              Of wilde je het voor jezelf houden
              <font size=\"1\">
              Groeten,
              Jaap
              <b>
              -[GSXke :)]-
              </font id=\"size1\"></b>

Comment

• mbottens
                • Feb 2004
                • 743

even een off-topic vraagje (ik sta er bekend om). Wat van toppen (mid hoog speakers) stonden er in die zaal. Typerend vind ik die drie latten in het front die zichtbaar zijn door de grill, is dit misschien community?

Na het beantwoorden van deze vraag weer gauw on-topic en praten over de vrouwen op het dansblok (ps zijn er niet meer foto's?, kunnen we het nog iets beter bestuderen)

Hebben jullie ook een eigen site? Zodat we weten waar zoiets te huur is en wat het gaat kosten?

Groeten Martin
                Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

www.timescape.nl staat onder de foto's...
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• timescape
                    • Oct 2002
                    • 328

Inderdaad, alleen vind je daar geen prijzen terug...Mail even als je interesse hebt.
                    Over de toppen; ik weet geen typenummers specifiek van de toppen, wel kan ik je vertellen dat dit gewoon een compleet Master VP-3 systeem is. Ging goed voor deze tent, zat zo'n 500 man binnen. Naar mijn persoonlijke mening iets in gebreke in het laag, maar goed, het blijft toch een tent.

En voor alle liefhebbers dan....vooruit;

Maar nou genoeg hiervan he kinders..., je weet toch dat dit slecht voor je ogen is...
                    En dit is een professioneel Forum ! (die dames trouwens ook dus...)

Comment

• Juriaan
                      • May 2004
                      • 190

Ut lijken niet echt vrouwen
                      in ut gezicht

Comment

• Juce
                        • Aug 2001
                        • 203

Welk systeem heb je nu gebruikt om je water te verwarmen?
                        Want daar lees ik niets meer van

Juce

Comment

• JBL-QSC-DBX
                          • Apr 2003
                          • 381

Hallo Juce,

ja dat water verwarmen is dus een beetje de mist in gegaan. We konden van de plaatselijke CV-boer een doorstroom geyser gebruiken, mits hij een paar borden in de tent mocht hangen. Daar hing toch al meer reclame in, dus geen probleem. Die geyser werkt op propaan, en door de waterdruk (als je water vraagt) laat ie een dynamootje lopen om te ontsteken. De temperatur is dan instelbaar van +/- 30 C tot boven de 60 C. (Mijn thermometer ging niet verder).
                          Probleem in de feesttent: te weinig waterdruk. Op de leiding die wij ter beschikking kregen zaten ook de wc-kar en de bar, dus bleef er weinig over. Te weinig om de geyser te laten ontsteken. (Heeft een bep minimale druk nodig). Water stroomde dus wel door geyser, maar werd niet verwarmd. De dames hebben niet geklaagd, dus de kou zal wel meegevallen hebben!

Groeten, Joris
                          Timescape.nl

Comment

Working...