Dynano strobo specs gevraagd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Electron01
    • Jun 2004
    • 8

Dynano strobo specs gevraagd

Beste mensen,

Kent iemand de strobo: Dynamo en zo ja, is er iemand die hiervan schema's of andere nuttige dingen heeft om zo een beestje te reparen. Ik namelijk twee van deze strobo voor een prikje kunnen koppen en eentje begint nu af en toe dienst te weigeren.

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten

Electron01

edit door MOD: onderwerp duidelijk gemaakt en verplaatst naar techniek, daar zitten de knutselaars :-)
  • B~Art
    • May 2004
    • 13

Als het "af en toe" eens hapert dan is het ergens een slecht contactje ofzo.
    Doe hem eens open, meet hier en daar, prul er wat mee. Condensatoren, weerstanden, triacs, enz... kan je zelf uitmeten. Enneuh pas op voor de gevaarlijke hoogspanning

Succs![)]
    B~Art Webdesign

Comment

• Electron01
      • Jun 2004
      • 8

Ja dat weet ik wel maar die andere gaat telkens door dezelfde beveilegings diode heen en ik zou graag daarvoor het schema eens willen zien dat ik misschien hier of daar een aanpassing kan maken of zo.

Groeten Electron01

Comment

• -Aart-
        • Jul 2001
        • 801

Beveiligingsdiode ?

Kun je zelf het schema niet even opnemen ? Van een (analoge ?) stroboscoop moet dat toch nog wel te doen zijn lijkt me. Allicht minder werk dan er stad en land voor af te zoeken.

En als je dat niet kunt, hoe kun je dan een schema lezen ?

[edit 6x] -Aart- wordt niet lekker, waarom ondersteunen al die fora ook niet gewoon normale BB-tags [)]

Comment

• Electron01
          • Jun 2004
          • 8

Ja ik weet het maar daar kruipt zoveeeeeeeeeeeel werk en moeeeeeeeeeeeete in daarom dat ik dacht ik vraag eens rond misschien is er iemand die het gewoon heeft liggen.

groeten

Electron01

Comment

• -Aart-
            • Jul 2001
            • 801

Oki, maakt mij niet uit hoor..

Was inmiddels echter ook wel nieuwsgierig geworden.

Comment

Working...