ik was plaatjes aan het draaien op mijn computer en opeens kreeg ik een hol geluid. ik heb dit al eerder gehad maar na een beetje prutsen met me instellingen was het weer goed. nu heb ik weer geprutst maar zonder succes. weet iemand hoe ik kan verhelpen???
hol geluid......HELP ME!!!!
Collapse
X
-
Labels: None
-
Kan het niet dat je stekkertje van je luidsprekers niet helemaal vast is geklikt in je pc ? Bij mij gaat er die soms ook half uit en dan krijg ik ook zo'n hol geluid. Of een slecht contactje achterop 1 box ofzo ? Als het toch aan instellingen liggen misschien een '3d geluid' optie van je geluidskaart ofzo die je perongeluk opgezet hebt ? -
-
Of als je met een een soundcard werkt waarbij bij de verkeerde instellingen te veel latency of vertraging optreedt, waardoor je een beetje een echo of "hol" geluid krijgt [?] Dat was het probleem met m'n creative audigy NX2 hier volstond een nieuwere versie van het het afspeelprogramma om het probleem weg te werken.
mssn weet je nu meer ? [B)]Comment
-
Bijna altijd is het "galm" instelling in het afspeel programma.
Bij latency vertraakt je signaal. je zal dus nooit een echo kunnen krijgen omdat je dan ook je origineel er bij moet hebben. (zodat je het verschil hoort tussen de 2).
Als je je software update gaat hij meestal naar een default stand. De galm is dan dus weg.Comment
Comment