van 16-pole naar 10-pole

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • STINO
    • Feb 2004
    • 93

van 16-pole naar 10-pole

hallo, hoe zouden julie dit oplossen, je hebt een dimpack met een enkele 16 pole-multistekker uitgang en deze dimpack moet 2 T-bars met elk 4 pars sturen met een 10pole-multistekker.
    Wat is een mogelijke oplossing????
    Skyline forever
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

hangt er vanaf wat jij al hebt.

Heb je al een multikabel? enzo ja is dit dan een voor 16polige harting of 10 polige harting.

Heb je al een 16 polige harting kabel kan je beter de hartings op ja barren vervangen. Heb je een 10 polige harting kabel dan kan je beter je harting op je dimmer vervangen.

Dit is echter een oplossing voor jou. Het lijkt me wel handig als je gewoon alles 16 polige harting zou maken bv. ja hebt nu nog extra kanalen over waar je vaste spanning kan op zetten. Dit is ook weer handig in een trusje....

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Ga je dit eenmalig inhuren of ben je op zoek naar een permanente oplossing?

Comment

• Freddie
        • Nov 2002
        • 195

Misschien een wilde gok, maar bestaan er geen verloopjes waar je bijv. 2x 16 polige multi instopt en daar dan 3x 10 polige multi in kan prikken

en ook andersom, van 3x 10 polig naar 2x 16 polig?

Het is maar een wilde gok, maar zou misschien wel handig zijn.

Je zou zoiets natuurlijk ook zelf kunnen maken!!
        Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• snoei
          • Apr 2003
          • 168

van 1 x 16 polig naar 2 x 10 polig zou wel kunnen denk ik. Op een 16 polige zet je meestal 8 kanalen en op een 10 polige 4 kanalen. Dus een kwestie van 1 10 polige met kanaal 1 t/m 4 en 1 10 polige met kanaal 5 t/m 8.

Comment

• Freddie
            • Nov 2002
            • 195

sorry, dat was even een nadenk fout van mij. Maar dat is zoiets wat ik bedoel snoei
            Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• STINO
              • Feb 2004
              • 93

SNOEI, ik was ook al zoiets aan het denken maar ik wist niet dat het kon. Hoe zou jij dit in de parktij doen? Vanuit je Trumpetscrew 2 kabels laten vertrekken en zo naar de 10-pole connector of denk je dat dit in te bouwen is in de flightcase waar de dimmer inzit?
              Skyline forever

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

Ik zou een los alu kastje nemen. Op de ene kant chassisdeel 16P in en op de andere kant 2x 10P uit. Tussen je dimmer en het verloopje een kort kabeltje. Kom je eens in een situatie dat je dimmer verder weg staat dan normaal, hoef je alleen maar een lange 16P kabel te regelen.
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• STINO
                  • Feb 2004
                  • 93

Het is niet meer nodig dat ik 2x10-pole uit mijn 16-pole van mn dimmer heb, want we gaan T-bars kopen met 2x10-pole stekkers, dan kan ik gewoon doorlinken.
                  Zou het mogelijk zijn om zelf een mulitikabel te maken met langs de ene kant een 10-pole stekker en langs de andere kant een 16-pole stekker en als kabel een 10x1,5 mm gebruiken. in de 16-pole stekker laar ik dan 6 pinnen niet aangesloten(3 fasen en 3 zero's).
                  is dit te doen of niet??
                  Skyline forever

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2139

ja tuurlijk kan dat. je hebt nu wel een niet uitwisselbaar systeem.. Maar dat hoeft niet noodzakelijk een probleem te zijn.

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• STINO
                      • Feb 2004
                      • 93

Bedankt voor de reacties.Beslissing is genomen.Gewoon T-bars van 2 meter met 16-pins in-en uit en in plaats van 8, zijn het nu 12 PARS geworden
                      Bedankt iedereen!!!
                      Skyline forever

Comment

Working...