eminence sigma pro 18"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikosfm
    • Apr 2005
    • 17

eminence sigma pro 18"

hej boys , heb een vraag , ik heb 2 defecte bas speakers van eminence, sigma pro 18", wie kan ze reconen? Wat is ongeveer de prijs hiervan? Of is het verstandig nieuwe te kopen? gegroet
  • _Leon_
    • Aug 2005
    • 1

Op www.speakerstore.nl zijn ze te krijgen..

Kosten 75 euro excl BTW.

Ik heb zelf nog nooit een speaker gereconed dus weet ook niet of het verstandig is. Op de website staat ook een beschrijving hoe je het moet doen. Ziet er in ieder geval makkelijk uit. Weet niet of schijn bedriegt.

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Als beginner zou ik het niet snel riskeren.. Het moet ontzettend precies te werk gaan, en wanneer de spoel al scheef zit; heb je er niets meer aan.
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• nikosfm
        • Apr 2005
        • 17

wat kost een speaker reconen zoner materiaal, wie kan mij dat zeggen, en wie doet het

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

citaat:Geplaatst door nikosfm

wat kost een speaker reconen zoner materiaal, wie kan mij dat zeggen, en wie doet het
          [}] Wat nou zonder materiaal ?

Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Staaf
            • Feb 2003
            • 398

Volgens mij wil hij weten hoeveel het hem zal kosten aan werkuren.

Ik heb onlangs de vraag gesteld om een JBL 10" te laten reconen en toen vroegen ze bij audio-xl 40€ voor het werk. Ik heb het uiteindelijk zelf gedaan met een recone-kit die ik via ebay heb aangekocht, en dit viel reuze goed mee.

Tip: Op de site van b&c www.bcspeakers.com staat perfect uitgelegd hoe het moet.
            Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• Rademakers
              • Jul 2003
              • 1281

Als hij de reconekit zelf koopt, hoeft hij alleen te weten hoeveel iemand vraagt voor het reconen zelf.

Mvg Johan

Comment

Working...