Peavey

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vervallen

Peavey

Hallo,

Ik ben opzoek naar een hoorn voor een peavey driver. Nu heb ik via de peavey site gevraagd wie de importeur van Nederland is. NA twee weken en 3 mails heb ik nog geen antwoord gekregen. Is er iemand hier wie weet wie de off. dealer is?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Je zult het niet willen geloven maar op de Peavey site staat toch wel een dealer-locator zeker? Hoe komen ze er in ***snaam toch op bij Peavey? Sjonge, jonge
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Dealerlocator van Peavey is:

gr. Herman

Comment

• Vervallen

Ik had wel deze gevonden op de site maar die werkt niet voor europa.

Leuk dat mensen altijd zo bij dehand doen op zo'n forum. Lekker makkelijk stoer doen als je niet tegenover iemand staat.

Misschien is het wel een tip voor peavey om de sitete verbeteren zodat je wel eens wat kunt vinden

Comment

• Vervallen

Via de site kom je helaas ook niet verder. Iedereen die Peavey verkoopt staat erop. Dus nog geen info over de importeur

Comment

• test12
            • Jan 2003
            • 901

De link voor dealers en service centra werkt wel.

En selektie van "Netherlands" in de service center locator (tweede vakje) levert de volgende informatie op:

ARK - SERVICE CENTRE
            Professionele Geluidstechniek
            Otterkoog 63
            Alkmaar 1822 BW
            Netherlands

Telephone:
            0 725627295 (Netherlands)
            0031 725627295 (International)
            Fax:
            0 725627294 (Netherlands)
            0031 725627294 (International)

info@arkaudiovideo.nl
            Audiovisuele vraagstukken gebruiksvriendelijk en rendabel maken voor elk doeleinde en iedere gebruiker: ARK Audio Video regelt het.

gr. Herman

Comment

• Vervallen

Bedankt. Via die link die je al eerder gaf werkt het wel. NA een tel. blijkt Ark niet de importeur te zijn. Maar slechts een service center. Men wilde niet het contact adres geven.

Dus we wachten nogmaar even af.

Comment

• Equipment
                • Jun 2005
                • 64

Peavey levert direct aan dealers in Nederland dus zonder importeur. Als je op de dealer locater een plaats intikt dan krijg je gewoon de dealer die je wilt hebben. Wij hebben (voor Peavey onderdelen) goede ervaring met Eindhoven Musical Instruments www.emi-online.nl

Comment

• Vervallen

ok, dus dan moet ik dus ook regelrecht aan peavey een bericht sturen. Bedankt

Comment

• Vervallen

nu maar hopen dat ze daar wel op reageren.

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

Waarom zou Peavey de moeite nemen om op jouw bericht te reageren?
                      Je kunt hun dealers vinden via hun site en neen die site moet niet verbeterd worden: ik was na een paar kliks waar ik moest zijn dus kijk ook eerst even naar je eigen gedrag voor je kritiek gaat geven die onterecht is.
                      De bedoeling van dealers is dat ZIJ het contact verzorgen met jou en niet Peavey direct anders konden zij hun dealers best missen.
                      Doe dus a.u.b. eens normaal, maak het jezelf gemakkelijk en volg volgende procedure:
                      1. Zoek via de dealerlocator de dealer die jij verkiest (gebaseerd op bekendheid, afstand, bereikbaarheid, ...)
                      2. Contacteer die dealer en vraag wat je wil hebben.
                      3. Handel alles verder af via die dealer.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Equipment
                        • Jun 2005
                        • 64

citaat:Geplaatst door laserguy

Waarom zou Peavey de moeite nemen om op jouw bericht te reageren?
                        Je kunt hun dealers vinden via hun site en neen die site moet niet verbeterd worden: ik was na een paar kliks waar ik moest zijn dus kijk ook eerst even naar je eigen gedrag voor je kritiek gaat geven die onterecht is.
                        De bedoeling van dealers is dat ZIJ het contact verzorgen met jou en niet Peavey direct anders konden zij hun dealers best missen.
                        Doe dus a.u.b. eens normaal, maak het jezelf gemakkelijk en volg volgende procedure:
                        1. Zoek via de dealerlocator de dealer die jij verkiest (gebaseerd op bekendheid, afstand, bereikbaarheid, ...)
                        2. Contacteer die dealer en vraag wat je wil hebben.
                        3. Handel alles verder af via die dealer.
                        Precies, zo is het !

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Jongens. Jongens, ik vond 73 dealers in nederland. Mercerdes-benz heeft er minder...

hier komt een slotje op ..

Comment

Working...