Probleem met Eminence psd-2002

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RonV
    • Jul 2004
    • 67

    Probleem met Eminence psd-2002

    beste forumgangers.

    Ik heb een aantal maanden geleden 2x psd-2002 hoogdrivers gekocht voor de zelfbouw. Nu was ik vandaag het een en ander aan het uitproberen. Ik heb toen perongeluk de 3.5 jack stekker die van mijn geluidskaart naar mijn mixer loopt in de ingang van mijn mic geduwd! Mijn hoogdriver deed het hierna niet meer(alleen deze driver was aangesloten, verder niets). Ik heb toen het kapje boven op mijn driver losgeschroefd. Ik kwam erachter dat op de punten waar de draadjes vastgesoldeert zijn aan het conusje, helemaal zwart waren. Waarschijnlijk dus doorgebrand. Dit wilde ik dus ook bij mijn andere psd-2002 controleren. Hier was dit niet het geval. Maar mijn grootste verbazing was dat ik het kapje van de defecte driver er volledig af kon halen. Bij de andere driver was dit niet het geval. Daar was het helemaal vastgelijmd!
    Nu is mijn vraag dus of iemand van jullie weet hoe het binnenwerk van de psd-2002 precies in elkaar hoort te zitten. Want anders zou ik misschien mijn defecte driver als 'fabrieks-fout' terug kunnen sturen?
    Ik hoop dat iemand mij een nuttig antwoord kan geven!
    DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    #2
    Hoort niet vastgelijmd te zijn.
    Het diafragma is een te vervangen onderdeel, en moet dus bereikbaar zijn.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

    Comment

    Working...