Ik heb tot mijn beschikking 2x 15" kappa 15 van Eminence en een beyma CP350ti daar wil ik graag een drumfill van maken want mijn huidige drumfill is uitgevoerd met een enkele kappa 15 met dezelfde driver.
Ik heb als filter de Fd250 van beyma.
De huidige fill was al een bestaande kast waar iemand ooit voor mij de poorten herberekend had maar ik zit altijd te klooien met de hoogte en hij duwt niet genoeg waardoor ik altijd de versterker bijna tegen de limit aan druk.
Nu ben ik geen held in het uitrekenen van een kast maar kan hem wel bouwen.
Nu is mijn vraag of iemand mij hierbij kan helpen en dat die driver dan ook een beetje goed aansluit bij de twee 15 inchers.
Ik zou wel graag die driver gebruiken omdat het zonde is om die driver op de plank te leggen.
Gr Ronnie.
Ik heb als filter de Fd250 van beyma.
De huidige fill was al een bestaande kast waar iemand ooit voor mij de poorten herberekend had maar ik zit altijd te klooien met de hoogte en hij duwt niet genoeg waardoor ik altijd de versterker bijna tegen de limit aan druk.
Nu ben ik geen held in het uitrekenen van een kast maar kan hem wel bouwen.
Nu is mijn vraag of iemand mij hierbij kan helpen en dat die driver dan ook een beetje goed aansluit bij de twee 15 inchers.
Ik zou wel graag die driver gebruiken omdat het zonde is om die driver op de plank te leggen.
Gr Ronnie.
Comment