[FONT=Times New Roman]Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met het ontwerpen, testen en bouwen van een 12” hoorngeladen top.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Volgens de simulatie loopt de 12” in combinatie met de hoorn recht van 150 tot 1000Hz.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Rendement is 106dB 1W/1Mtr, max SPL 132dB.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Vermogen 400Watt, versterker vermogen 800Watt/8Ohm.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]De klank is rustig, bij een juist versterker vermogen, vol en warm.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik ben nog bezig om een filter aan het maken.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Het filter bestaat uit 4 delen, scheidings filter, Zobel circut, 1 of 2 Notch circuit, een uitgebreid filter zodat de kast zonder processor of eq gebruikt kan worden.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Alle foto's op een rij[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Volgens de simulatie loopt de 12” in combinatie met de hoorn recht van 150 tot 1000Hz.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Rendement is 106dB 1W/1Mtr, max SPL 132dB.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Vermogen 400Watt, versterker vermogen 800Watt/8Ohm.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]De klank is rustig, bij een juist versterker vermogen, vol en warm.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik ben nog bezig om een filter aan het maken.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Het filter bestaat uit 4 delen, scheidings filter, Zobel circut, 1 of 2 Notch circuit, een uitgebreid filter zodat de kast zonder processor of eq gebruikt kan worden.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Alle foto's op een rij[/FONT]
Comment