Nieuwe hoorngeladen top op mijn hybride's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

Nieuwe hoorngeladen top op mijn hybride's

[FONT=Times New Roman]Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met het ontwerpen, testen en bouwen van een 12” hoorngeladen top.[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Volgens de simulatie loopt de 12” in combinatie met de hoorn recht van 150 tot 1000Hz.[/FONT]
    [FONT=Times New Roman]Rendement is 106dB 1W/1Mtr, max SPL 132dB.[/FONT]
    [FONT=Times New Roman]Vermogen 400Watt, versterker vermogen 800Watt/8Ohm.[/FONT]

[FONT=Times New Roman]De klank is rustig, bij een juist versterker vermogen, vol en warm.[/FONT]
    [FONT=Times New Roman]Ik ben nog bezig om een filter aan het maken.[/FONT]
    [FONT=Times New Roman]Het filter bestaat uit 4 delen, scheidings filter, Zobel circut, 1 of 2 Notch circuit, een uitgebreid filter zodat de kast zonder processor of eq gebruikt kan worden.[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Alle foto's op een rij[/FONT]

Last edited by ivo; 30-06-06, 14:39.
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • padoog
    • Oct 2005
    • 68

Ziet er goed uit, niets op aan te merken.

Comment

• oversound
      • Dec 2003
      • 218

Zien er zeker netjes uit, maar ben je afgestapt van jouw standaard ingefreesde handgrepen?
      En is dit de enkele versie van de dubbel 12 inch hoorngeladen top die je een tijd geleden aan het bouwen was (zat toen RCF in)?
      Mvg
      Emiel
      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

Working...