subs voor jbl disco 100 ( lascala ? )

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj boja
    • Apr 2006
    • 56

subs voor jbl disco 100 ( lascala ? )

Hallo
    Heb nu al een tijdje 2 disco 100 glijbanen van jbl en ben er zeer tevreden over , doch mis ik echter wat zeer laag .
    Daarom dacht ik van een sub te bouwen ervoor (2 stuks ).
    In mijn gedachten had ik een type hoorngeladen , type lascala met 12" woofer ( dus meer hoorn ) . Ook omdat die afmetingen van 60 breedt en 60 diep perfect passen bij die jbl's ( zou dan toren maken subs , jbl , top )
    Nu is het zo dat ik toch zou willen weten of dit een goede combinatie is en ervaringen ermee . Ook ben ik op zoek naar bouwtekeningen ervan .
    Voorstel van andere subs mag ook ( wel aansluiten bij die jbl's ) en liefst met de maten 60 breed en 60 diep

alvast bedank op voorhand
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Ga eens vragen aan forumlid Ivo, die kan je perfect helpen om een paar stevige bass kasten te bouwen voor je JBL set.
    Overigens is een folded horn kast niet echt bepaals een 'sublaag'kast.
    Maar i.c.m meerdere van dit soort kasten is het toch mogelijk om een paar hertz lager te gaan spelen.
    Misschien een Bandpass horn 15 Inch iets voor je? De maten komen aardig overeen met je JBL kasten.
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...