hallo allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een sub/sat setje, ik heb het geld nog lang niet, maar wil gewoon weten of het mogelijk is om rcf speakers in een kast voor een 18 sound 18lw1400 te zetten. ik weet dat je de T/S parameters moet vergelijken, en dat heb ik ook gedaan, er waren nat. wel verschillen, maar zijn die groot genoeg om het geluid compleet te verkl*ten, of maakt dat niet uit, en welke zijn wel belangrijk en welke niet (dan hoef ik de volgende keer geen thread te starten) verder weet ik ook wel dat het het beste is om gewoon de luidspreker te gebruiken die ze voorschrijven, ik ben gewoon nieuwsgierig
dit zijn de T/S parameters van de 18LW1400: 18LW1400 - Extended LF Ferrite Driver
dit zijn de T/S parameters van de RCF LF18N401: :: RCF AUDIO :: LF18N401 Woofer 18", 1200W AES, 2400W Program
dit is de link van de kast waar ik de rcfjes in wil doen: Speakerstore website
ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
alvast bedankt, daan.
p.s: ik wil gewoon weten of het mogelijk is, ik heb er nog geen geld voor, dus a.u.b. geen kant&klare speakers komen verkopen, ik ben zelf al bijna 2 jaar aan het zoeken en zie hier gewoon een mogelijkheid in.
dit zijn de T/S parameters van de 18LW1400: 18LW1400 - Extended LF Ferrite Driver
dit zijn de T/S parameters van de RCF LF18N401: :: RCF AUDIO :: LF18N401 Woofer 18", 1200W AES, 2400W Program
dit is de link van de kast waar ik de rcfjes in wil doen: Speakerstore website
ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
alvast bedankt, daan.
p.s: ik wil gewoon weten of het mogelijk is, ik heb er nog geen geld voor, dus a.u.b. geen kant&klare speakers komen verkopen, ik ben zelf al bijna 2 jaar aan het zoeken en zie hier gewoon een mogelijkheid in.
Comment