Zelfbouw line array

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m sound
    • Feb 2011
    • 10

beste musicxtra

jouw line array ziet erg erg goed uit, ik ben ook erg beniewd naar jouw andere speaker ontwerpen waar kan ik deze vinden.

marc

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

kijk even op de vorige pagina
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Ik denk dat jij best een offerte kan opvragen bij Welcome to VisionAcoustics!

MusicXtra wil je vast een mooi systeem verkopen maar tekeningen zal hij je niet geven.

Comment

• m sound
          • Feb 2011
          • 10

het is ook niet mijn bedoeling om ze na te maken maar de speakers die ik gezien had vond ik zo strak er uit zien dat ik beniewd was naar andere ontwerpen van musicXtra

marc

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Die andere ontwerpen zijn alleen maar mooier.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Nog eventjes 1 mierenneukersopmerking: Als je de hele site in het Engels doet, schrijf conisch dan ook op zn Engels(conical volgens Google), bij je floormonitor en DJ monitor, die qua specs en uiterlijk in principe trouwens gelijk zijn, waarom twee tabjes voor hetzelfde product? De kleur?

Verder trouwens een hele strakke site, alleen jammer dat nog niet overal volledige productinfo en/of afbeeldingen aanwezig zijn.

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...