eighteen sound 15w700 (br115)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blackfox
    • Sep 2008
    • 48

de kastjes zijn bekleed, handvaten zijn gemonteerd.
    zoals jullie kunnen zien zijn de handvaten niet verzonken.
    heb jammer genoeg geen bovenfrees.
    verwacht morgen de speakers te krijgen.

hier 2 foto's van een bekleed kastje:

Comment

• blackfox
      • Sep 2008
      • 48

vandaag dus bericht gekregen. uitgerekend de 15w700 speaker is niet op voorraad.
      levertijd van 4 weken.
      dus het schiet weer eens lekker op.

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Waar heb jij ze dan besteld ? Dit moet toch op voorraad zijn met zo een standaard speaker ?
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• blackfox
          • Sep 2008
          • 48

de speakers zijn besteld bij rsl in breda. er is vandaag contact opgenomen met hun.
          rsl is officiële dealer van eighteen sound. het is wat je zegt , zo speciaal is die speaker niet. maarja zal toch maar moeten wachten.

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Tja daar noem je nog eens een bedrijf op ja ....................

Hoop dat ze je een goede prijs hebben gegeven ( ze maken voor elk produkt daar diverse verschillende prijzen ) Wat is je prijs trouwens als ik zo vrij mag zijn ?

Heb mijn 15W700 gekocht voor 150,00 in btw p/st bij mijn leverancier

Daar hebben ze tegenwoordig bijna niets meer op voorraad !

Maar goed, Succes met je speakers !
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• blackfox
              • Sep 2008
              • 48

ik kreeg 25% korting , prijs zit tussen de 150 en de 160 euro per stuk inclusief btw.
              van welk bedrijf heb jij de speakers?

Comment

• Speakertje
                • Mar 2005
                • 462

Om even een oud tropic uit de kast te trekken...

Hoe is e.e.a. afgelopen? Hoe klinken de kasten? Ben namelijk van plan om
                er zelf ook een te maken...
                M.v.g. Sander
                Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Speakertje
                  • Mar 2005
                  • 462

Luidspreker gekocht

Heren , kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van de braces moeten zijn? Ik kan dit in het ontwerp van 18sound niet terug vinden...

Of maakt dit totaal niets uit? En kan ik de afmetingen van de braces naar mijn voordeel kiezen?

Alvast bedankt
                  M.v.g. Sander

Comment

• Speakertje
                    • Mar 2005
                    • 462

Hoe gaat het ondertussen met de bouw? Is de speaker al geleverd?

Ik ben ondertussen zelf ook begonnen aan een BR115. Kast is zover gereed dat ik hem in elkaar kan gaan lijmen... Uiteraard was ik ff nieuwsgierig hoe het gaat klinken dus heb hem ff met een paar schroeven en lijmklemmen in elkaar gezet... Maar moet zeggen, hoewel ik hem nog lang niet op vol vermogen heb getest, dat het helemaal niet onaardig klinkt. Versterker was trouwens een SL1200 van Dynacord en dan op één kanaal 300W 8Ohm. De brug "stand" ga ik uitproberen als hij helemaal verlijmd is, 1000W 8Ohm. Heb er trouwens een 15W700 inzitten net zo als de TS.

Tevens heb ik voor de braces maar een, voor mij, gunstige maat gekozen. Onder 75mm net als in het midden. Boven twee stuks van 50mm. Ben benieuwd welke maten jullie hanteren...
                    M.v.g. Sander

Comment

• remco75
                      • Dec 2010
                      • 1

Br 115

Beste Mensen,

Wie kan mij helpen? Ik ga ook beginnen met het bouwen van de br115, moet geen probleem zijn om deze te maken met de 15w700 erin.
                      Maar ik begrijp dat deze in 4 en 8 ohm te verkrijgen is. Ik heb 2x een crest cpx-900 8 ohm gebrugd 600w en 4 ohm 900w, moet ik dan de 4 ohm speaker nemen voor het beste resultaat.
                      Of zeg ik nu iets waar niks van klopt?

Nog een vraag, er staat een filter op de site van speakersstore bij de br115, waar is die voor? of heb je die alleen nodig als je geen crossover gebruikt, mijn crossover zit in de crest versterker.

Wie oh wie kan mij helpen,
                      MvG Remco

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Als je één gebrugde amp voor één subje gaat gebruiken dan is de 4 ohm variant de meest logische keus ja.
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...