Zelfbouw sub naar wensen van forummers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Richnies2000
    • May 2008
    • 204

    Originally posted by Janpa
    Ik heb mijn kasjes bijna klaar echter nog een vraagje het dempingsmateriaal moet je daar de binnenkant compleet mee bekleden? Ik moet zeggen dat de Warnex een zeer goed afwerkings resultaat geeft. Ik zou er graag een paar foto's van plaatsen alleen krijg ik het hier niet voor elkaar :-(. Ik moet nu alleen nog wachten op de speakers die de 2de week van januari binnen komen.
    mail de foto's maar naar "username" at hotmail dot com

    Comment

    • I.T. drive in
      • May 2009
      • 352

      @Musicxtra,

      Ik kan de speaker nergens vinden op google behalve bij webshops in de V.S. die niet naar Nl sturen.
      Ik heb je nog gemailed, maar zou je misschien ook voor de andere mensen een leverancier of iets dergelijke hier neer willen zetten?

      Comment

      • Richnies2000
        • May 2008
        • 204

        zou het geen leuk idee zijn als start voor het nieuwe jaar een heftige zelfbouw top!!

        Comment

        • salsa
          • Jan 2007
          • 1315

          Originally posted by I.T. drive in
          @Musicxtra,

          Ik kan de speaker nergens vinden op google behalve bij webshops in de V.S. die niet naar Nl sturen.
          Ik heb je nog gemailed, maar zou je misschien ook voor de andere mensen een leverancier of iets dergelijke hier neer willen zetten?
          Om welke speakers gaat het?

          Ik zit op Aruba en misschien kan ik je helpen?

          Selenium luidsprekers hebben wij in ons pakket.

          Dave R.
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

          Comment

          • Richnies2000
            • May 2008
            • 204

            Originally posted by salsa
            Om welke speakers gaat het?

            Ik zit op Aruba en misschien kan ik je helpen?

            Selenium luidsprekers hebben wij in ons pakket.

            Dave R.

            15sws800

            Richard

            Comment

            • Jan van Duren
              • May 2004
              • 204

              vond deze link

              Strassacker: Lautsprecher - Boxen - Selbstbau

              en deze

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                Ik kan ze wel leveren maar zit daar niet echt om te springen, dit omdat het heel lastig zaken doen is met Selenium. Pas na twee weken reageren op een mail en beloven dat iets verstuurd is terwijl dat niet het geval is, enzovoort.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • hardstyle
                  • Jan 2010
                  • 427

                  Worden ze gemaakt in Italië ofzo? Daar is dat ook zo'n ramp.

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    Fabriek staat in Brazilië.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • Richnies2000
                      • May 2008
                      • 204

                      vandaag even flink de vaart erachter gezet,

                      hier het resultaat:




                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        Ziet er deftig uit, zou alleen de gaten voor de speakons als één groot gat uitvoeren, dat maakt het mogelijk om de aansluitingen van tevoren te bedraden.
                        Dit is trouwens geen berken multi wat jij gebruikt of zie ik dat verkeerd?
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • Richnies2000
                          • May 2008
                          • 204

                          Originally posted by MusicXtra
                          Ziet er deftig uit, zou alleen de gaten voor de speakons als één groot gat uitvoeren, dat maakt het mogelijk om de aansluitingen van tevoren te bedraden.
                          Dit is trouwens geen berken multi wat jij gebruikt of zie ik dat verkeerd?

                          als ik daar dan 1 groot gat van maak hoe gaat ik dat gat dan weer dichtkrijgen? staal bewerken is namelijk niet mijn grootste hobby!!


                          gedeeltelijk zie je het goed tiz berken en popelieren,

                          kheb ongeveer heel amsterdam afgebeld voor een paar plaatjes berken maar dat was overal niet leverbaar, had iets met een importeur te maken die niets importeerde of weet ik veel wat... vandaar een andere houtkeuze!

                          Grt

                          Comment

                          • Richnies2000
                            • May 2008
                            • 204

                            vanavond nog even terug de garage ingedoken om wat kleine dingen te doen, heb de randen vlak gevreesd, de pootjes eronder gezet en de bovenkantjes ingevreesd

                            en in de eerste zit nu de speaker!




                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              Originally posted by Richnies2000
                              als ik daar dan 1 groot gat van maak hoe gaat ik dat gat dan weer dichtkrijgen? staal bewerken is namelijk niet mijn grootste hobby!!

                              Grt
                              Dat grote gat vul je vervolgens op met een aansluitplaat:-)
                              Zie nu ook dat ik het zelf zo op tekening heb gezet, ervan uitgaande dat metaalbewerken niet de grootste hobby van de meeste bouwers is.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              • Richnies2000
                                • May 2008
                                • 204

                                Originally posted by MusicXtra
                                Dat grote gat vul je vervolgens op met een aansluitplaat:-)
                                Zie nu ook dat ik het zelf zo op tekening heb gezet, ervan uitgaande dat metaalbewerken niet de grootste hobby van de meeste bouwers is.

                                maar je mag wel een 2tal plaatjes voor me maken hoor!!

                                frees ik die gaten wel open!

                                Comment

                                Working...