Zelfbouw sub naar wensen van forummers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

    Ik neem aan dat MusicXtra een van deze bedoeld:
    Schotel | inbouwschotel | inbouwschotels | montageplaat | fliteware | zelfbouw flightcase
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

    Comment

    • Janpa
      • Mar 2004
      • 70

      Ziet er netjes uit de foto's van 2000. Maar hoor ik dat Senenium traag is met leveren?
      Daar heb ik tot opheden nog geen last van gehad. Eens afwachten wat er met mijn laatste bestelling gebeurd. Het mail verkeer met ze loopt bij mij tot op heden ook vrij vlot.Ik heb overigens nu 4 speakers in bestelling staan bij ze. Ik weet wel dat het even duurt voor dat de douane ze in klaart. Ik heb daar ook last van met recoon leveringen uit america.
      problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

      Comment

      • Richnies2000
        • May 2008
        • 204

        Originally posted by Mark Vriens
        nee Musicxtra bedoelt een vlakke plaat met daar in 2 g-size gaten

        Comment

        • 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

          Het zou prima kunnen dat Sander dit bedoelt:

          Dat zie je wel vaker bij zelfbouw. Er is ook nog een andere versie, waarbij de aansluitingen onder een hoek verzonken zitten, zo ongeveer. Dat voorkomt beschadigingen aan de speakon-aansluiting en bij installaties kan de kast dichter bij een muur geplaatst worden.

          Mvg,

          Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

          Comment

          • hardstyle
            • Jan 2010
            • 427

            Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.performing-musician.com/pm/mar09/images/JBL_EON_4.jpg
            Op zo'n manier bedoel je.

            Comment

            • 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

              Gewoon deze of deze. It's that easy.
              Al vindt ik een verzonken (rechthoekig) deel in het hout met daarin verzonken gaten voor de Speakon ook erg fraai. Gewoon allemaal met een frees, of een CNC.

              Mvg,

              Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

              Comment

              • hardstyle
                • Jan 2010
                • 427

                Ja, ik bedoelde de 1ste. Nam de EON even als voorbeeld

                Comment

                • Richnies2000
                  • May 2008
                  • 204

                  wat ik bedoel is gewoone en vlak metaal plaatje op het achterste stukje hout hierdoor valt het hout weg, foto helaas niet beschikbaar op dit moment

                  musicxtra jij hebt die vast wel!!

                  Comment

                  • Mark Vriens
                    • Oct 2009
                    • 139

                    HK heeft het ook volgens mij, het verzonken speakonchassis in een aantal speakers verwerkt. 't Zelfde geldt voor EV. Ik vind het er mooier uitzien en op je kabel komt zo ook minder spanning te staan. Er zijn erg veel mogelijkheden om het te doen, het is maar wat je mooi vindt staan
                    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

                    Comment

                    • Richnies2000
                      • May 2008
                      • 204

                      vandaag nog even de laatste randen glad gevreesd, en de fronten recht gefreesd

                      op naar de test!

                      Comment

                      • Richnies2000
                        • May 2008
                        • 204

                        Hier het achterkantje wat ik bedoelde


                        Comment

                        • MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

                          Vanmiddag heb ik zelf dan voor het eerst mijn ontwerp in het eggie gezien en beluisterd, heel netjes gebouwd door Richnies2000.
                          Het is een mooi compact kastje en de eerste indruk van de klank is heel erg goed, kastje gaat mooi diep en geeft meer druk dan de Nanosub die dan ook een heel stuk kleiner is. Moet er wel bij vermelden dat de sub voorzien is van de 15SWS1100 in plaats van de 15SWS800, deze laatste heeft een iets lager rendement maar weegt ook een stukje minder.
                          Zal morgen kijken of ik tijd heb wat metingen te doen en die hier te posten.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                          Comment

                          • Richnies2000
                            • May 2008
                            • 204

                            Zelf hoorde ik ook hem vanmiddag voor het eerst, best indrukwekkend wat er uit dat kastje komt, als je hem naast de nano sub neerzet viel mij op dat eigenlijk het kastje niet zo heel veel groter is als de nano sub een paar cm breder en een cm of 5? hoger wel moet ik daar bij zeggen dat de nano sub weer een stukje langer is!

                            idd weegt de 1100 w versie 3,5 kg meer maarja die laatste 3,5 kilo maakt op het totaalgewicht ook niet veel uit!

                            we wachten morgen de rest van de resultaten af!

                            Grt Richard

                            Comment

                            • Janpa
                              • Mar 2004
                              • 70

                              Mede forum Collegas,

                              Hier bij de link naar de fotos.

                              Project minisub | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
                              problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                Zijn erg kleine foto's maar ook deze lijken erg op het ontwerp.
                                (P.S. Uitdaagingen schrijf je als uitdagingen, net als problemen)
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...