Zelfbouw sub naar wensen van forummers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    Ja, die sla je mis, tenzij de fabrikant de settings geeft voor gebruik met bepaalde toppen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • kvdb013
      • Nov 2010
      • 337

      Als je een sub een bepaalde boost wil geven op bv 60hz om dat daar een een kuiltje zit in de response, dan heeft dit toch geen gevolgen voor je toppen die rond de 100/120hz mee beginnen te doen?
      Ik stel deze vraag omdat ik dus nog geen kaas gegeten van het meten van geluid, het luisteren ernaar gaat al redelijk
      Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

      Comment

      • Richnies2000
        • May 2008
        • 204

        ik denk dat ik de settings nog wel heb, maar heb mn processors hier niet in de buurt zaterdag nacht heb ik weer een gig en dus alle tijd om even de settings op te snorrelen..

        Comment

        • kvdb013
          • Nov 2010
          • 337

          dan zie ik de setting nog wel tegemoet, kan ik eens kijken wat het met de subs doet t.o.v mijn eigen settings.
          alvast bedankt voor de moeite

          mgv koen
          Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

          Comment

          • Dj Gino V
            • Feb 2009
            • 237

            Hey,

            Ik wou eens vragen of deze versterkers goed zijn om de 18sound speakers aan te sturen


            alvast bedankt
            mvg Gino

            Comment

            • AH
              • Apr 2004
              • 248

              Originally posted by Dj Gino V
              Hey,

              Ik wou eens vragen of deze versterkers goed zijn om de 18sound speakers aan te sturen


              alvast bedankt
              mvg Gino
              Nee deze is voor Peavey speakers, je moet een 18 sound versterker hebben.
              Anne Homan

              Comment

              • Dj Gino V
                • Feb 2009
                • 237

                Originally posted by AH
                Nee deze is voor Peavey speakers, je moet een 18 sound versterker hebben.
                als jij mij dan de gepaste 18 sound versterker kan voorstellen graag

                Comment

                • kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

                  @richnies2000
                  De settings nog gevonden?

                  Gr koen
                  Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

                  Comment

                  • Dj Gino V
                    • Feb 2009
                    • 237

                    ik wou eens vragen of er hier al forumers zijn die bestanden hebben om en cnc frees te sturen,
                    want heb juist iemand die avond school houtbewerking volgt en daar hebben ze een cnc frees

                    alvast bedankt
                    mvg Gino

                    Comment

                    • emiel-r
                      • Mar 2006
                      • 169

                      Hou zou de 18sound 15LW1400 presteren in deze kast?

                      Comment

                      • Dj Gino V
                        • Feb 2009
                        • 237

                        kick is er niemand die de tekeningen van deze sub op digitaal formaat heeft voor een cnc frees

                        alvast bedankt

                        Comment

                        • I.T. drive in
                          • May 2009
                          • 352

                          eey, ik ken een website waar je de selenium woofer kan kopen voor 199dollar incl. verzending. ik heb van die site wel een eerder dingen gekocht dus hij is betrouwbaar. ik zit er zelf aan te denken om er 2 te gaan bestellen. ik weet niet of het erg is als ik de link hier ff plak?

                          Comment

                          • knorrepot
                            • Oct 2009
                            • 234

                            Inmiddels al het eea getest met de subjes, enkele feestjes mee gedraaid en veel complimenten gehad.
                            Ben er wel achter dat de obertone driver niet een vooraan staant stukje techniek is wat betreft het rendement. Er mag echt wel een dikke amp op!
                            Met 2 subs gestapelt druk het toch behoorlijk lekker door!

                            Onderhand ook getest met een Nexo PS10R2 er boven, aangestuurd door de NX242 processor met een camco vortex 6 op het hoog en een vortex 200v op het laag (1850w @ 8ohm!!) Met de nieuwe setting op de LS600 sub van nexo klinkt de sub niet verkeerd, en kan de camco tot aan de clip er vol op los!

                            Word ie met een andere top gebruikt, staat er momenteel nog een XTI4002 gebrugd op.

                            Comment

                            • ethen
                              • May 2010
                              • 92

                              hallo

                              Ik was gisteren met het bouwen van deze sub.
                              Nou stuiten ik op een probleem, in de tekening staat een paneel die port paneel word genoemd maar ik kan deze nergens plaatsen. De afmeteningen van het paneel zijn 38 bij 11.3
                              Weet iemand of dit gewoon een fout is of dat hij toch ergens geplaats moet worden?

                              bedankt

                              Comment

                              • salsa
                                • Jan 2007
                                • 1315

                                Originally posted by knorrepot
                                Inmiddels al het eea getest met de subjes, enkele feestjes mee gedraaid en veel complimenten gehad.
                                Ben er wel achter dat de obertone driver niet een vooraan staant stukje techniek is wat betreft het rendement. Er mag echt wel een dikke amp op!
                                Met 2 subs gestapelt druk het toch behoorlijk lekker door!

                                Onderhand ook getest met een Nexo PS10R2 er boven, aangestuurd door de NX242 processor met een camco vortex 6 op het hoog en een vortex 200v op het laag (1850w @ 8ohm!!) Met de nieuwe setting op de LS600 sub van nexo klinkt de sub niet verkeerd, en kan de camco tot aan de clip er vol op los!

                                Word ie met een andere top gebruikt, staat er momenteel nog een XTI4002 gebrugd op.
                                Vremd dat je een setting van Nexo LS600 gebruikt, dit is namelijk een 6e order Band Pass kast en geen front loaded bass kast......
                                [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                                Comment

                                Working...