Zelfbouw sub naar wensen van forummers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

    Ok, welbedankt al!
    Ik heb er alle begrip voor dat Brooklyn Audio je prioriteit heeft, tis al een heel cadeau voor iedereen dat je zo'n mooi kastonwerp met ons deelt.
    De drivers vervangen voor een mooi woofertje van BMS is nog steeds een optie, maar dan zou de importeur van BMS eens moeten antwoorden ...
    Last edited by desolation; 07-05-13, 11:43.

    Comment

    • jimmy
      • Dec 2009
      • 38

      tour systems in brecht ( belgie ) maakt flightcases en boxen

      misschien kan je daar eens horen

      Comment

      • Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

        @Desolation, waar in België zit je?

        Ikzelf woon 1500 meter van de Belgische grens bij Hulst. Ik zou indien je een houtstaat doormailt alles voor je kunnen zagen en frezen. Indien gewenst in voorgegrond hout.

        Comment

        • desolation
          • Jun 2012
          • 706

          Tussen Leuven en Brussel

          Het zouden echt afgewerkte kasten moeten zijn, dus gelakt met trimite en de hele handel.
          Heb net contact met iemand net over de grens gehad, wacht nu op een prijs.

          Comment

          • Ericsamandj
            • Jul 2010
            • 414

            Aha, we hebben t met een wallonier te doen, of heb ik t mis? Complete kast is uiteraard ook geen probleem, op de trimite/warnex na dan.

            Hier heb ikzelf tot nog toe nooit bevredigende resultaten mee geboekt.

            Comment

            • desolation
              • Jun 2012
              • 706

              Hela, geen beledigingen hé, rasechte vlaming hier
              Heb momenteel contact met Jebalight die het gaan bekijken, ook omdat het ontwerp van Sander nog moet herwerkt worden naar een dubbel 15" plan.

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                schijnt dat ze binnenkort ook in een soort van IKEA-pakketje gaan komen, dus...

                Comment

                • Ericsamandj
                  • Jul 2010
                  • 414

                  Sorry, was in de veronderstelling dat Bruxelles in Wallonië lag. Komt waarschijnlijk omdat ik daar iedereen frans hoor praten als ik daar kom.


                  Iig succes met de ontwikkeling van je subs, als ik je ergens van dienst mee kan zijn hoor ik het wel.

                  Comment

                  • sjig
                    • May 2012
                    • 909

                    Originally posted by MacGyverSounds
                    schijnt dat ze binnenkort ook in een soort van IKEA-pakketje gaan komen, dus...
                    Ook met het bekende sleuteltje erbij ??

                    Comment

                    • desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

                      Originally posted by Ericsamandj
                      Sorry, was in de veronderstelling dat Bruxelles in Wallonië lag. Komt waarschijnlijk omdat ik daar iedereen frans hoor praten als ik daar kom.


                      Iig succes met de ontwikkeling van je subs, als ik je ergens van dienst mee kan zijn hoor ik het wel.
                      Al even niet meer in Brussel geweest dan, tegenwoordig kan je je er bijna beter behelpen als je Marrokaans praat :')

                      Comment

                      • Ericsamandj
                        • Jul 2010
                        • 414

                        Vorig jaar september laatste keer, maar dat was op zaventem dus niet de goede vergelijking denk ik.

                        Comment

                        • djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

                          Originally posted by MacGyverSounds
                          schijnt dat ze binnenkort ook in een soort van IKEA-pakketje gaan komen, dus...
                          Daar krijg ik dan weer een beetje dit gevoel bij:



                          Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                          Comment

                          • desolation
                            • Jun 2012
                            • 706

                            2 dubbel 15" versies besteld, hopelijk eind volgende week klaar

                            Comment

                            • drbeat
                              • Jun 2012
                              • 671

                              Originally posted by desolation
                              2 dubbel 15" versies besteld, hopelijk eind volgende week klaar
                              Heb je de aangepaste tekeningetjes gehad van MusicXtra? Zouden wij die ook mogen?
                              Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                Is heel simpel, zet er twee op elkaar, haal de tussenliggende panelen ertussenuit en je hebt een dubbel 15".
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...