Zelfbouw sub naar wensen van forummers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    Klopt, maar in een ander topic kreeg ik het verwijt dat ik soms wel erg heftig op reageer, met het verzoek om dan maar eens niet te reageren. Dit is dus zo'n momentje. Ik reageer ff niet.

    Comment

    • desolation
      • Jun 2012
      • 706

      Nee, je reageert wel. Puur om maar iets te posten en wat wrevel te veroorzaken.
      Aan zo'n posts heeft niemand iets.

      Comment

      • desolation
        • Jun 2012
        • 706

        voor wie er nog wilt bouwen, wij doen onze 15SW1300ND drivers weg.
        Hebben SRX722 toppen gekocht en daar moet een hogere sub onder (minimum 110cm), weinig nut dus om dit nog te gaan bouwen.

        pm maar bij interesse

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          Originally posted by desolation
          voor wie er nog wilt bouwen, wij doen onze 15SW1300ND drivers weg.
          volgens mij waren die er niet voor berekend,....

          Comment

          • desolation
            • Jun 2012
            • 706

            En toch heeft Sander zelf bevestigd dat ze er prima in zullen functioneren. Hun Fs ligt op 44Hz wat nog ruim voldoende is voor de DHZ sub, eventueel kan je het HPF punt iets hoger leggen dan voor de orginele speaker.

            het zijn drivers die bij de roze jongens 444EUR/stuk kosten, ik wil er 1000EUR voor de 4 voor. mag je voor mijn part zelfs de kasten waar ze nu in zitten ook meenemen.

            Comment

            • teunos
              • Feb 2008
              • 352

              dan leg je er toch 3 subjes onder? dan zit je ruim op 130, perfecte hoogte om je top op te beginnen lijkt mij
              ''diamonds are forever''

              Comment

              • desolation
                • Jun 2012
                • 706

                klopt, maar kost me een stuk meer. en een amp die 3,9kW levert op 2.7Ohm is ook vrij dun gezaaid in de "niet ziek duur" categorie.
                Ik heb al een 728S, en ga om te beginnen nog een 728S in huis halen.
                Kan ik nog kijken of het nodig is om er nog een 15" kick kastje bij te zetten

                Comment

                • knorrepot
                  • Oct 2009
                  • 234

                  Is er inmiddels al meer duidelijk waar men de originele selenium driver het beste kan komen? Ik meende te hebben gelezen dat er bezig was om ze door J&H te laten leveren?

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    Originally posted by knorrepot
                    Is er inmiddels al meer duidelijk waar men de originele selenium driver het beste kan komen? Ik meende te hebben gelezen dat er bezig was om ze door J&H te laten leveren?
                    ik zit volgende week in de usa, en wil dat postorder-bedrijfje best opstarten. help me ff herinnerren door hier vrijdag ofzo ff te posten..

                    Comment

                    • kvdb013
                      • Nov 2010
                      • 337

                      In Duitsland is de 15sws800 gewoon leverbaar voor nog geen €300 volgens mij.
                      Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

                      Comment

                      • Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

                        Da's mooi want op Audio XL na (ivm dat Selenium tegenwoordig van JBL is) was de spoeling wel erg dun aan het worden!

                        Audio XL levert 'm graag aan je maar dan liever wel wat grotere aantallen: Is wat interessanter voor iedereen.

                        Comment

                        • djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

                          Gerucht gaat ook dat Sander op zoek is naar een alternatief voor de Selenium en 18Sound, ivm leverbaarheid en prijs. Als hij iets gevonden heeft zal het hier wel verschijnen lijkt me.


                          Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                          Comment

                          • Outline
                            • Feb 2006
                            • 1434

                            Er zijn in dit topic al een aantal alternatieven aangedragen waarvan sommige wel zouden werken en sommige niet. Het wordt idd tijd dat er duidelijkheid in de opvolging komt....

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              Morgen, dinsdag 16 juli dus gaan we de DHZ sub en de Cubo eens naast elkaar zetten.
                              Dit naar aanleiding van de erg tegenvallende resultaten van de Cubo tijdens de sub testdag in Harderwijk eerder dit jaar.
                              Toen was er door de slechte akoestiek en beperkte tijd geen gelegenheid om er wat dieper in te duiken.
                              2menCrew zal twee DHZ subjes meenemen, RenevH neemt zijn Cubo's mee. Rademakers en Teunos zullen erbij zijn voor mentale steun, vakgerichte adviezen, koffie opdrinken, en slap ouweh%&ren.
                              Later zullen we de bevindingen op het forum vermelden.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              • Ericsamandj
                                • Jul 2010
                                • 414

                                Originally posted by MusicXtra
                                Morgen, dinsdag 16 juli dus gaan we de DHZ sub en de Cubo eens naast elkaar zetten.
                                Dit naar aanleiding van de erg tegenvallende resultaten van de Cubo tijdens de sub testdag in Harderwijk eerder dit jaar.
                                Toen was er door de slechte akoestiek en beperkte tijd geen gelegenheid om er wat dieper in te duiken.
                                2menCrew zal twee DHZ subjes meenemen, RenevH neemt zijn Cubo's mee. Rademakers en Teunos zullen erbij zijn voor mentale steun, vakgerichte adviezen, koffie opdrinken, en slap ouweh%&ren.
                                Later zullen we de bevindingen op het forum vermelden.
                                Jammer, kort dag. Anders had ik graag ook even binnengesprongen met mijn dhz g subs.
                                Benieuwd naar wat jullie er van vinden. Wat is deze keer de locatie?

                                Comment

                                Working...