De beloofde foto's zijn er helaas niet gekomen, of nauwelijks dan, zal een dezer dagen eens kijken of ik deze online kan zetten.
Ook wil ik even wat meer informatie geven wat ik nou eigenlijk uitgevreten heb, dat is namelijk het volgende:
De DHZ 15" sub, is een DHZ 18" sub geworden.
De buitenmaten zijn geworden: 510x630x800 mm
De gebruikte speaker: Faital Pro 18XL1600
Het gewicht schat ik in op een 42a45kg (mijn reisweegschaal gaat niet hoger dan 40kg )
@MusicXtra: De poorten zijn idd groter en (flink) langer geworden, pak um beet 24m/s bij continu vermogen.
Afgelopen avond alvast wat getest en moet zeggen klinkt heel aardig (aangezien alles in de kamer om mij heen trilde is het lastig luisteren ).
Morgen (vandaag eigenlijk al) in open lucht testen.
Ook wil ik even wat meer informatie geven wat ik nou eigenlijk uitgevreten heb, dat is namelijk het volgende:
De DHZ 15" sub, is een DHZ 18" sub geworden.
De buitenmaten zijn geworden: 510x630x800 mm
De gebruikte speaker: Faital Pro 18XL1600
Het gewicht schat ik in op een 42a45kg (mijn reisweegschaal gaat niet hoger dan 40kg )
@MusicXtra: De poorten zijn idd groter en (flink) langer geworden, pak um beet 24m/s bij continu vermogen.
Afgelopen avond alvast wat getest en moet zeggen klinkt heel aardig (aangezien alles in de kamer om mij heen trilde is het lastig luisteren ).
Morgen (vandaag eigenlijk al) in open lucht testen.
Comment