Jbl jrx 125

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • heidi2010
    • Apr 2010
    • 3

Jbl jrx 125

hallo allemaal,

ik heb net een aanbieding voor een JBL- Fullrangekast Model: JRX 125 gezien en zit te denken om er een te kopen om dan van de 2 speakers ,
    2 nieuwe floors voor leadzang te zelf te maken. Natuurlijk zou ik dan een hoorn erbij moeten kopen.

Wat denken jullie ervan?
    Heeft dat zin, gezien de prijs van de kast?
    Iimmers 2x JBL speakers, 1x hoorn met driver, en de electronica die erin zit voor onder de 350 Euro? Als mijn berekeningen kloppen zou ik voor 2 floormonitors van vergelijkbare qualiteit toch minstens 700-800 Euro kwijt zijn dacht ik zo. Dus ik denk, loont zich een zelbou met dit materiaal.

Of zien jullie dat anders?

groetjes
    Mikey

• MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by heidi2010
    hallo allemaal,

ik heb net een aanbieding voor een JBL- Fullrangekast Model: JRX 125 gezien en zit te denken om er een te kopen om dan van de 2 speakers ,
    2 nieuwe floors voor leadzang te zelf te maken. Natuurlijk zou ik dan een hoorn erbij moeten kopen.

Wat denken jullie ervan?
    Heeft dat zin, gezien de prijs van de kast?
    Iimmers 2x JBL speakers, 1x hoorn met driver, en de electronica die erin zit voor onder de 350 Euro? Als mijn berekeningen kloppen zou ik voor 2 floormonitors van vergelijkbare qualiteit toch minstens 700-800 Euro kwijt zijn dacht ik zo. Dus ik denk, loont zich een zelbou met dit materiaal.

Of zien jullie dat anders?

groetjes
    Mikey
    Volgens mij kun je dan beter op zoek naar kant en klare floor monitors....
    Je mist niet alleen een hoorn en een hoogdriver maar ook een wisselfilter en het wissel filter dat in de kast zit kun je ook niet meer gebruiken omdat de impedantie van je laag weergevers van 4 naar 8 ohm gaat.
    Daarbij is het materiaal om nieuwe kasten te maken ook niet gratis....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• tha_dj
      • Jan 2004
      • 375

ja juist.....koop dan gewoon 2 monitors uit de jrx serie !

Klaar en opgelost......slotje !

Dat je hier al over gaat nadenken, terwijl je ze kant en klaar kunt bestellen hier in de webshop.

JBL JRX 112M low profile monitor - J&H licht-geluid.nl / shop

Ietsje duurder per 2 als 350, maar goed, je moest toch nog een filter en hoorn kopen, een klein uurtje timmer, zaag, ander werk.....dus zit je wel op die 520 euro !
      your light !

Comment

Working...