Cubo 15

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

    Kasten staan twee keer in de Warner, eerst keer met een vachtrollertje. Dan een keertje opschuren met korrel 240, dan word de kast spiegelglad. En dan met een structuurroller(gele).

    Dat de set krachtig is durf ik toch wel met zekerheid te zeggen hoor. Vrijdag staan ze geboekt voor een avondje hardstyle
    monito is een proel, dus geen zelfbouw.

    En de professor is barabas ( driverack pa+)
    Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      Wat steekt er in die toppen? is dat ook zelfbouw?

      Comment

      • kvdb013
        • Nov 2010
        • 337

        Originally posted by frederic
        Wat steekt er in die toppen? is dat ook zelfbouw?
        Toppen zijn Inderdaad zelfbouw en het ontwerp is van 18sound, daar zit een 15" (15nd830) laag Driver in en een 1.4" (nd1464) hoog Driver. En een filter wat ik toch eens uit de kasten wil halen om alles actief aan te sturen, en het geheel eens keer goed laten afstellen.
        Niet dat het niet klinkt of zo, maar ik lees toch overal dat je met actief filteren zo veel meer uit je systeem kan halen.
        Een must is dan wel een licht gewicht versterker.
        Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

        Comment

        • drbeat
          • Jun 2012
          • 671

          Originally posted by kvdb013
          Toppen zijn Inderdaad zelfbouw en het ontwerp is van 18sound, daar zit een 15" (15nd830) laag Driver in en een 1.4" (nd1464) hoog Driver. En een filter wat ik toch eens uit de kasten wil halen om alles actief aan te sturen, en het geheel eens keer goed laten afstellen.
          Niet dat het niet klinkt of zo, maar ik lees toch overal dat je met actief filteren zo veel meer uit je systeem kan halen.
          Een must is dan wel een licht gewicht versterker.
          Jeps...helaas is dat een punt... Maar met goede componenten in t filter kom je ook al een heel eind.
          Ik heb een schakelaartje achter op de kast voor actief en passief filteren..
          Want ik heb de filters al.ook in de sub en dat is voor een tuinfeestje wel ideaal als t wat zachter gaat.. En dat kan niet fout gaan..
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

          Comment

          • Jules1
            • Aug 2011
            • 14

            Originally posted by kvdb013
            De roosters komen idd van de jumbo ja.
            Of de set ook voor live muziek geschikt is durf ik niet te zeggen, puur omdat ik daar totaal geen ervaringen mee heb.
            De set zal voornamelijk verhuurd worden aan een kroeg die kleine feesten geven en een enkel buiten feestje. . Je moet dan denken aan vooral dj werk en een klein beetje zang.

            En natuurlijk bedankt voor de complimenten.
            Waar zijn die roosters te verkrijgen en aan welke prijs?

            Comment

            • kvdb013
              • Nov 2010
              • 337

              Originally posted by Jules1
              Waar zijn die roosters te verkrijgen en aan welke prijs?
              Ik heb de roosters van de jumbo, ik verbouw de winkels en daar komt nogal wat geperforeerd staal uit.
              Ik heb momenteel niets meer liggen dus kan je er nu niet aan helpen.
              Dit soort rooster moet bij webwinkel ook te krijgen zijn neem ik aan, dus ik zou zeggen: Google is your friend.
              Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                Originally posted by kvdb013
                Ik heb de roosters van de jumbo, ik verbouw de winkels en daar komt nogal wat geperforeerd staal uit.
                Ik heb momenteel niets meer liggen dus kan je er nu niet aan helpen.
                Dit soort rooster moet bij webwinkel ook te krijgen zijn neem ik aan, dus ik zou zeggen: Google is your friend.

                lekker belangrijk!

                Comment

                • Wezkee
                  • Feb 2014
                  • 1

                  Wat een uitvinding! Onlangs 2 cubo15's gebouwd en voor het eerst gebruikt op een feest van ongeveer 100 man. Dit houden ze prima bij. Zelfs op een afstand van c.a 10 meter voel je de bassen nog binnenkomen. En dit met goedkopere Eminence Kappa 15LF drivers. Dus jongens, wie goedkoop goede baskasten wil, ga voor de cubo!!

                  Comment

                  • Hitvision
                    • Jun 2003
                    • 388

                    Wat een geweldige theoretische onderbouwing. Kan ik de USW-1P aan de straat zetten.
                    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

                    Comment

                    • MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

                      Originally posted by Hitvision
                      Wat een geweldige theoretische onderbouwing.
                      Ja geweldig, vooral ook omdat er zoveel andere subs als referentie gebruikt zijn.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                      Comment

                      • sidefill
                        • Sep 2009
                        • 130

                        En zo kun je enthousiasme om zeep helpen. Beetje jammer eigenlijk.

                        Comment

                        • Hitvision
                          • Jun 2003
                          • 388

                          Moet ik hier serieus op ingaan? Enthousiasme had je het over? Als je honderd smaken geproefd hebt is het prima om een oordeel te geven maar na 1 testritje in een auto kun je toch ook niet gaan lopen roepen dat je de beste kwaliteit / prijs auto gevonden hebt? Kom op een beetje meer inhoud mag je toch wel verwachten.
                          Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

                          Comment

                          • muppet
                            • May 2009
                            • 94

                            Volgens mij gaat het erom dat hij de moeite heeft genomen de sub te bouwen,
                            er een goedkopere driver in geschroefd heeft, en daar erg enthousiast over is.

                            Dan is dat toch meer dan prima?
                            Denk ook niet dat hij de verwachting heeft dat hij er een feesttent/zaal met honderden gasten mee kan gaan vullen.
                            Sound should sound like it should sound...

                            Comment

                            • sjig
                              • May 2012
                              • 909

                              Vraagje;
                              Ik kan spotgoedkoop aan platen hout komen. Ik wil echter de hele voorkant voorzien van een schuimfrontje. Als ik dat wil zou ik dus 2 platen nodig hebben. Kan ik ongestraft de voorkant iets naar binnen verplaatsen (8-9mm)? Zonder dat dit (hoorbaar) invloed heeft op het geluid?

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                Die ene cm zul je niet merken, dus ja dat kan.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...