beyma 12-sp, wat kan ik ermee bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deadly-syndrome
    • Jul 2010
    • 2

beyma 12-sp, wat kan ik ermee bouwen

hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, en raak steeds meer geinteresseerd in PA, maar ik heb niet echt veel geld, en heb dus ook een aantal vragen, ik heb een beyma 12-sp van iemand gekregen, alleen ik kan er geen kastontwerpen voor vinden, verder wil ik nog wat subjes bouwen, en zo telkens langzaam uitbreiden.. maar wil het eerst dus een beetje lowbudget proberen, en als het me dan nogsteeds erg leuk lijkt meer gaan investeren hierin.. maar ik vroeg me dus af wat voor kast ik hiervoor kan bouwen, de mooiste kasten vind ik nogsteeds de 186 folded horn en 1850 folded horn, en de punisher, alleen de speakers die er in moeten liggen nu nog even buiten mijn budget, maar t zal niet lang duren voor dat ik er een paar van heb, verder ben ik ook nog op zoek naar een goedkoop pa versterkertje..

alvast heel veel bedankt
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Met de SP12 kun je een topkastje bouwen of een baskastje voor lage volumes. Ik heb deze week tentamens maar zal volgende week plannen van Cubo 12 publiceren, daar komt met zo'n relatief klein speakertje toch nog best wat geluid vanaf.

Mvg Johan

Comment

• deadly-syndrome
      • Jul 2010
      • 2

Originally posted by Rademakers
      Met de SP12 kun je een topkastje bouwen of een baskastje voor lage volumes. Ik heb deze week tentamens maar zal volgende week plannen van Cubo 12 publiceren, daar komt met zo'n relatief klein speakertje toch nog best wat geluid vanaf.

Mvg Johan
      alvast bedankt

Comment

Working...