18Sound BR215
Collapse
X
-
-
Klopt zeker.
Geef mij toch maar een set dat op allemaal FP10000 speelt ipv FP13000.
Natuurlijk zijn de FP10000 ook niet bepaald lichte versterkers.
Scheelt toch een pak in aankoop.Comment
-
Geef mij maar hoog rendement speakers die met veel minder vermogen evenveel weten te produceren?
En met hoog rendement bedoel ik dus een hoge gevoeligheid bij een laag vermogen.
Je KUNT daar dus helemaal niet ook nog veel vermogen op zetten, want met laag vermogen haal je alles er al uit.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Oh, Sander, een tipje he.
Waarom ontwikkel je ook niet een vliegframe voor je nanosub? Die kun je dan mooi meevliegen met je dubbel 8" line-array om het mid-laag/kicklaag lekker aan te vullen. Geen idee hoe breed je line-array is t.o.v. de nanosub, maar zo ontzettend veel kan het niet verschillen, dat het in het ontwerp van de nanosub niet aan te passen is.
Even een heel simpel ideetje.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Met dat idee heb ik zelf ook gespeeld bij de ontwikkeling van de Nanosub maar uiteindelijk heb ik het toch niet gedaan.
De gelegenheden waarbij de 8" line-array inzetbaar is zijn vaak beperkt in hoogte en voor 6 toppen per kant heb je minimaal 3 Nano's nodig wat betekent dat de hoogte met meer dan een meter toe zou nemen.
Uiteindelijk blijkt de line-array in het laag voor een 8" systeem heel goed te presteren dus het zou alleen maar zijn om de capaciteit te verhogen en dan loop ik het risico weer dat mijn hoogdrivers tekort gaan komen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment