Jbl sp128

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GDRIESSEN
    • Apr 2001
    • 17

Jbl sp128

Hallo,

ik 2 lege kasten van JBL, type nummer SP128.
    Normaalgesproken wordt deze kast voorzien van 2 JBL speakers, type 2242H. Zeer goede speaker, echter ook erg kostbaar.
    Weet iemand hiervoor een goed alternatief, liefst natuurlijk in combinatie met bovenstaande kast?

Dankje en groet,
    GD
    met vriendelijke groet,
    Gideon
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

hoi, ik heb een ferrari, type testarossa.
    Hier zit normaalgesproken een ferrari motor in, 8cylinder, erg goeie motor, maar wel prijzig...

Weet iemand er een leuke motor voor, liefst die in één keer past, zonder te lassen, en graag al rood gespoten?

Dankje en groet,
    GG

Comment

• jrc
      • Jul 2010
      • 2

Heb je de SP128 kasten die op marktplaats staan / stonden gekocht? De 2242 zijn echt lastig om 2e hands op de kop te tikken. Je zou de jbl 2241 erin kunnen zetten en dan de baspoort iets aanpassen.

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Originally posted by MacGyverSounds
        hoi, ik heb een ferrari, type testarossa.
        Hier zit normaalgesproken een ferrari motor in, 8cylinder, erg goeie motor, maar wel prijzig...

Weet iemand er een leuke motor voor, liefst die in één keer past, zonder te lassen, en graag al rood gespoten?

Dankje en groet,
        GG
        Jawel! Ik heb nog een motor uit een 2CV liggen, die kan er zo in! Kost niksnadanoppes en is niet moeilijk in onderhoud, maar soms houd hij er spontaan mee op, en hij rochelt een beetje als je wat meer gas geeft. Verder een prima ding, mag voor een prikkie weg als je hem zelf komt halen.

DJ
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...