DAP luidsprekers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

Originally posted by Jules1
    Inplaats van DAP de JBL JRX115 of de American XSP-15 zou dat een betere keuze zijn zouden die goed zijn van basweergave.
    Groetjes,
    Jules

de american audio heb ik geen ervaring mee,

de jbl zijn al 10x beter als dap..
    zoals ik al eerder zij basweergave zit bijna niet in toppen.daarvoor heb je toch echt een subwoofer nodig. zeg niet dat je het niet hoort uit de toppen ze geven het uiteraard wel weer maar echt voelbaar zal het niet zijn.
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by dj-inkognito
      ja ik geef toe dat ik nu ook een "zeg er maar u tegen stack" heb.
      maar dat een reden om mindere merken af te vlakken? mm nee. absoluut niet maar dap is en blijft gewoon troep evenals behringer en skytech ook zijn hier natuurlijk uitzonderingen in de regel.
      Even hoor, hier zeg je Behringer is troep en heb je een set waar je u tegen zegt en elders op het forum vraag je wat te doen met een defecte Behringer EP2000 (hier zeg ik geen u tegen hoor). Vervolgens krijg ik in dat topic de kous op mijn kop omdat ik een beetje (indirect) uithaal naar Behringer in datzelfde topic.

Vind je het heel erg dat ik je nu kwijt ben

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

DAP K115 is een zeer leuk speakertje voor kleine drive-in showtjes (40 kids ofzo). Heb er jaren mee gewerkt en heb mijn setje nog altijd.
        Goedkoop ergens wat achtergrond geluid neer zetten? Prima kastjes!

Gezien de nickname 'hardstyle' gok ik even dat ze voor dat soort muziek gebruikt gaan worden. Dat ga je niet redden zonder subje.
        Zeker als het goed hard moet heeft de tweeter nogal de neiging het vermogen van het laag 'weg te nemen' (laag zakt in en hoog wordt schel).

Overigens ga je dergelijke herrie met bijna geen enkel fullrange kastje redden hoor, sub is dan pure noodzaak.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

Daarom heb ik ook een setje subs welke ik kan gebruiken (gekregen), waar nog nieuwe en zwaardere drivers in komen.

Comment

• Jules1
            • Aug 2011
            • 14

Originally posted by renevanh
            DAP K115 is een zeer leuk speakertje voor kleine drive-in showtjes (40 kids ofzo). Heb er jaren mee gewerkt en heb mijn setje nog altijd.
            Goedkoop ergens wat achtergrond geluid neer zetten? Prima kastjes!

Gezien de nickname 'hardstyle' gok ik even dat ze voor dat soort muziek gebruikt gaan worden. Dat ga je niet redden zonder subje.
            Zeker als het goed hard moet heeft de tweeter nogal de neiging het vermogen van het laag 'weg te nemen' (laag zakt in en hoog wordt schel).

Overigens ga je dergelijke herrie met bijna geen enkel fullrange kastje redden hoor, sub is dan pure noodzaak.
            Wat raden jullie dan aan max 500 € of iets daar boven ik dacht aan de JBL JRX115 of weten jullie nog iets beters voor dit budjet JBL is mij het bekenst was vroeger het topmerk maar nu weet ik niet zijn er zo veel bij gekomen die ik niet ken en vroeger nog niet eens bestonden.
            groeten,
            Jules

Comment

• dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

Originally posted by vasco
              Even hoor, hier zeg je Behringer is troep en heb je een set waar je u tegen zegt en elders op het forum vraag je wat te doen met een defecte Behringer EP2000 (hier zeg ik geen u tegen hoor). Vervolgens krijg ik in dat topic de kous op mijn kop omdat ik een beetje (indirect) uithaal naar Behringer in datzelfde topic.

Vind je het heel erg dat ik je nu kwijt ben
              nee hoor totaal niet erg. maar ik heb idd nog een andere set die niet word gebruikt voor drive in maar voor artiesten shows en daar zeg je in vergelijking met dap of behringer wel u tegen, en het is heus geen 'l acoustics array dat is natuurlijk gekkenwerk, maar wel een aardige eaw set
              "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

Working...