Zelfbouw top voor forummers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Om mezelf 20 pagina's met grappige opmerkingen te besparen en relatief weinig info: Kan ik een samenvatting krijgen van de plannen? Dus met componenten, geplande afmetingen, actief/passief gefilterd enz.

Overigens staan de tekeningen van de DHZ-Sub stevig verankerd op de harde schijf én stick!....
    Last edited by Outline; 12-05-13, 21:33.

Comment

• kvdb013
      • Nov 2010
      • 337

Zijn er bij toeval nog vorderingen?
      Ben nog steeds erg benieuwd!
      Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Originally posted by Outline
        Om mezelf 20 pagina's met grappige opmerkingen te besparen en relatief weinig info: Kan ik een samenvatting krijgen van de plannen? Dus met componenten, geplande afmetingen, actief/passief gefilterd enz.

Overigens staan de tekeningen van de DHZ-Sub stevig verankerd op de harde schijf én stick!....
        Had het hele topic met 2 posts samen kunnen vatten...

Comment

• Job
          • Jul 2011
          • 24

Is er misschien al wat meer bekend over de toppen.

Speel namelijk nog steeds met het idee om 2 of 4 dhz subjes te bouwen en 2 van deze toppen.

Job
          Last edited by Job; 17-06-13, 00:07.
          hop hop gas er op

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by Outline
            Had het hele topic met 2 posts samen kunnen vatten...
            Originally posted by Job
            Is er misschien al wat meer bekend over de toppen.

Speel namelijk nog steeds met het idee om 2 of 4 dhz subjes te bouwen en 2 van deze toppen.

Job

leef je uit ! en voor alle duidelijkheid: ik hou je niet tegen!

Comment

• kvdb013
              • Nov 2010
              • 337

Originally posted by MacGyverSounds
              leef je uit ! en voor alle duidelijkheid: ik hou je niet tegen!
              Het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind dit een beetje een nutteloos antwoord op een serieuze vraag.

ik vraag me ook af hoe het met de top vordert?
              Ik snap heel goed dat Sander het heel druk heeft en dit niet op de eerste plek komt, maar er is al verschillende keren gevraagd of er al vorderingen zijn en er word dan vervolgens niet op gereageerd terwijl ik 1000% zeker weet dat er wel gelezen word.
              Ik wil verder niemand tegen zijn schenen aan schoppen maar er zijn vele die met smart zitten te wachten.
              Misschien een klein berichte? kan wel toch?

Comment

• sound6
                • Jul 2011
                • 17

Is er toevallig nog enige voortgang in dit project?

Comment

• Stage-support
                  • Oct 2011
                  • 38

Ik zou het wel erg leuk vinden om dit topje te maken al dan niet met de dhz sub!
                  Stage-support.com licht- en geluidstechniek

Comment

• SPS
                    • Mar 2004
                    • 1662

Ik wacht met smart...........
                    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

ja ook ik meld me ervoor aan. Heb sander volgensmij nog gemaild/pm maar kreeg hierop eigenlijk geen response. Ik zou het ook erg fijn vinden als de top er komt. Mocht deze er niet komen zijn er wel plannen van bijv beyma die erg goed aansluiten bij de DHZ Sub.

Comment

• kvdb013
                        • Nov 2010
                        • 337

Ik had deze top ook erg graag gebouwd! Maar ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat deze er nog komt.

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Tijd om even uitleg te geven hoe het zit....
                          Ik was in een behoorlijk ver gevorderd stadium met de forum-top, maar op een bepaald moment had ik daar om verschillende redenen ff niet zoveel zin meer in.
                          Inmiddels is die donderwolk al redelijk over gedreven alleen zit ik nu met een enorme drukte.
                          Een aantal erg grote verhuur projecten, een aantal bestellingen en een aantal producten in ontwikkeling slokken erg veel van mijn tijd op.
                          Daarbij zijn de door mij gekozen drivers niet erg betrouwbaar te krijgen dus ik vrees dat dit weer een zelfde nachtmerrie gaat worden als met de Selenium van de DHZ sub.
                          Om het ontwerp af te kunnen maken zal ik dus op zoek moeten naar goed verkrijgbare drivers en daar het ontwerp op aan moeten passen.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
                            • Jun 2012
                            • 671

Originally posted by MusicXtra
                            Ik was in een behoorlijk ver gevorderd stadium met de forum-top, maar op een bepaald moment had ik daar om verschillende redenen ff niet zoveel zin meer in.
                            Inmiddels is die donderwolk al redelijk over gedreven alleen zit ik nu met een enorme drukte.
                            Een aantal erg grote verhuur projecten, een aantal bestellingen en een aantal producten in ontwikkeling slokken erg veel van mijn tijd op.
                            Daarbij zijn de door mij gekozen drivers niet erg betrouwbaar te krijgen dus ik vrees dat dit weer een zelfde nachtmerrie gaat worden als met de Selenium van de DHZ sub.
                            Om het ontwerp af te kunnen maken zal ik dus op zoek moeten naar goed verkrijgbare drivers en daar het ontwerp op aan moeten passen.
                            En het is een gunst die je verleend...dus dat komt wanneer t komt toch?

En de rede waarom doet er wat mij betreft ook niet zo toe... de zaak enz. gaat gewoon voor.. het is immers al moeilijk genoeg in deze tijd....want ik verwacht dat de gebraden kippen ook niet zo maar je muil in vliegen.... toch??

Ik hoop dat het er nog van komt..want dan bouw ik hem ook..

zijn die gebruikte drivers zo moeilijk te verkrijgen dan van fatal pro?? had ik niet verwacht overigens..

en heb het al vaker gezegd...goed werk heeft tijd nodig toch??!! overigens waren de plaatjes veel belovend...
                            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• kvdb013
                              • Nov 2010
                              • 337

Ik ben wel zeer verheugd dat er weer schot
                              in de zaak zit, ik dacht even dat dit niks meer zou gaan worden.
                              Sander neem je tijd, we wachten geduldig af (we zullen wel moeten )!!!

Comment

• showband
                                • May 2001
                                • 4524

Originally posted by MusicXtra
                                aan dit bericht te horen draait musicXtra goed.
                                Dat is in deze barre tijden erg fijn om te horen!
                                lekker belangrijk!

Comment

Working...