home-cinema! beste combinaties...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robertos1986
    • Jan 2013
    • 1

home-cinema! beste combinaties...

hallo mensen!

Ben nieuw hier... Ik ben Robert 26 jaar en woon sindskort op mezelf... alleen nu ben ik druk bezig met het inrichten, en uiteraard moet ik nog een geluidsinstallatie hebben! Er staat vanalles op het internet, en ik weet dan natuurlijk BOSE het best is maar verder weet ik er niks van...

Nu heb ik de volgende bose-boxen gevonden op marktplaats, Bose boxen 2.2. Er zit verder geen cd-speler/versterker bij. Eigenlijk wil ik gewoon zo goedkoop mogelijk en goed geluid.

* http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv...dsprekers.html

Dan vond ik nog deze home-cinemaset van panasonic.(kan hem voor 50euro halen)

* http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv...c-sc-pm08.html

Is het beter iets te combineren met een gewone cd-speler samen met bose boxjes of beter direkt een home-cinema set kopen?

gr robert
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

Ik vrees dat je op het verkeerde forum beland bent. Dit een een pro audio forum en niet voor hifi doeleinden bedoeld.
    Succes.
    Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Om je op weg te helpen zou ik je vraag op bijvoorbeeld dit forum neerleggen.

Originally posted by robertos1986
      ...en ik weet dan natuurlijk BOSE het best is maar verder weet ik er niks van...
      Had u van geluid gehoord dan had u nooit voor Bose gekozen
      Last edited by vasco; 17-01-13, 13:26.

Comment

• Altec
        • Apr 2012
        • 51

We kunnen je toch wel een Line array aanraden van L'acoustic of meyer maar ik denk dat je er niet te veel mee op schiet.
        Dus doe maar een slotje er op
        Onvoltooid Tegenwoordige Tijd student
        Op de AHK

Comment

Working...