Gister begonnen met de bouw van de bekende cubo 18 subjes..
Volgens mij ook wel een bekende om te bouwen.
nu even 1 als proef hoe dit resulteert met onze driver die we gaan gebruiken.. vermoedelijk werkt de cubo 18 (vanwege lage fs waarde van de driver.. heb ik me laten vertellen/lezen deze extended beter), deze bouwen we daarom ook in eerste instantie.
bouwen deze exact zoals deze op de bouwtekening wordt gegeven.
Driver die we erin zetten in de 18sound 18nlw9600.
even 1 als proef en als dat bevalt bouwen we er meerdere voor de andere drivers.
Ik ben zeeeer benieuwd hoe deze drivers gaan presteren met deze kast.. en of het een verschil heeft om de drivers met kont naar buiten of naar binnen te leggen.. dit zal in meting ook vast te zien zijn.
subjes zullen we ook wel meten met een rta mic.. wordt vervolgd dus (plankjes liggen nog scheef en los )
hier de normale 'cubo' afgebeeld, niet de extended
18sound nlw9600 driver:
wordt vervolgd
Volgens mij ook wel een bekende om te bouwen.
nu even 1 als proef hoe dit resulteert met onze driver die we gaan gebruiken.. vermoedelijk werkt de cubo 18 (vanwege lage fs waarde van de driver.. heb ik me laten vertellen/lezen deze extended beter), deze bouwen we daarom ook in eerste instantie.
bouwen deze exact zoals deze op de bouwtekening wordt gegeven.
Driver die we erin zetten in de 18sound 18nlw9600.
even 1 als proef en als dat bevalt bouwen we er meerdere voor de andere drivers.
Ik ben zeeeer benieuwd hoe deze drivers gaan presteren met deze kast.. en of het een verschil heeft om de drivers met kont naar buiten of naar binnen te leggen.. dit zal in meting ook vast te zien zijn.
subjes zullen we ook wel meten met een rta mic.. wordt vervolgd dus (plankjes liggen nog scheef en los )
hier de normale 'cubo' afgebeeld, niet de extended
18sound nlw9600 driver:
AES Power | 1800W |
Program Power | 3600W |
Peak Power | 10000W |
Sensitivity | 97 dB |
Frequency Range | 32 - 2500 Hz |
Comment