Nieuwe kasten bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Loessoe
    • Nov 2014
    • 2

Nieuwe kasten bouwen

Hallo allen.

ik ben opzoek naar een hoorngeladen Sub kast om mijn set te verbeteren.
    Heb nu 6 usb-bins 2 sacks van 3 per kant.
    nu wil ik er 3 stacks van maken 2 usb's per stack.
    ben dus opzoek naar een geschikte kast die een lager frequentie berijk hebben.
    Kunnen jullie mijn iets adviseren ?

Cheers
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Hoe groot mag het zijn/ hoeveel?

Comment

• arjenv
      • Mar 2012
      • 77

Heb er nog wel 4 staan. Mail maar privé.

Comment

• Loessoe
        • Nov 2014
        • 2

6 stuks de maat maakt niet uit en we hebben ervaring met bouwen maar wat matcht het besten met de USB-bin ..lab-Horn ? SuperbasHorn etc
        Last edited by Loessoe; 26-11-14, 21:20.

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Als ik me niet vergis is de USB een goede combinatie met de Labhorn en daarvan wil je inderdaad minimaal 4, liefst 6 stuks in een blok hebben.

Mvg Johan

Comment

• arneblommaert
            • Oct 2014
            • 5

De usb is gebouwd als kick bin voor op de lab horn, ze hebben dezelfde lengte. De USB is een band pass design met 18"'en.
            Waarom ze 18" gebruiken snap ik niet, dat kickt niet zo. Heb ze wel al veel gehoord in stacks van 6, 12x 18 inchen dus, dat drukt wel lekker door maar klinkt toch iets wat vervormd! De lab horn is een zeer moeilijke kast om te bouwen, lomp en heeft 2x 12inch. Lust dus wel wat vermogen. Heb ook al veel gelezen/gehoord over defecte drivers.. Je kan miss eens kijken naar de Punisher, Super Bass Horn, Invader Bass bin. Of als je van het hoorngeladen pad afwilt kan je simpelweg voor 18inch bass reflexen gaan, gaat zat laag genoeg. Moet je wel delayen en heb je fase problemen, inmeten met smaart dus .

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

ik heb hier een aantal BSX subs leeg staan. Deze kasten zijn voor 2x 21"
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Ik heb vorige maand 4 Martin Wbins naar het containerpark gedaan.

Comment

• Jerronimo
                  • Jul 2009
                  • 31

Een bp6 ontwerp zou ook nog een optie kunnen zijn.

Bijvoorbeeld de X1 (speakerplans.com) geladen met void V1000, deze gaan van 35 tot 80 Hz en zijn een stuk efficienter in dit bereik dan een standaard bassreflex ontwerp.

Comment

• arneblommaert
                    • Oct 2014
                    • 5

Dat is wel heel erg zonde.. Er zijn altijd liefhebbers, verzamelaars zoals ik.. Je kan ze makkelijk verkopen op marktplaats voor 50/stuk minimum! En martin audio heeft geen W-bins gemaakt, je bedoelt Martin 115 denk ik! Stage accompany heeft wel wbins gemaakt en vele andere merken waaronder peavey etc..

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Originally posted by arneblommaert
                      Dat is wel heel erg zonde.. Er zijn altijd liefhebbers, verzamelaars zoals ik.. Je kan ze makkelijk verkopen op marktplaats voor 50/stuk minimum! En martin audio heeft geen W-bins gemaakt, je bedoelt Martin 115 denk ik! Stage accompany heeft wel wbins gemaakt en vele andere merken waaronder peavey etc..
                      Idd martin 115 bass bin
                      Last edited by frederic; 04-03-15, 22:35.

Comment

• SPS
                        • Mar 2004
                        • 1662

Originally posted by frederic
                        Idd martin 115 bass bin
                        Sja, die kunnen inderdaad niet meer mee in het hedendaagse geweld.......
                        Vooral niet omdat we 35 Hz met minimaal 145dB(C) achter op het plein willen halen.
                        Word je niet misselijk van de halfrauwe hamburgers, dan toch zeker daar wel van
                        Last edited by SPS; 05-03-15, 12:04.
                        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...