Te weinig druk op Subs
Collapse
X
-
-
Het "geheim" zit in de voeding in combinatie met condensatoren. Deze kunnen een relatief lange tijd opladen en vervolgens in een korte burst veel vermogen afgeven.
Hier een foto van een powersoft digam, zoals te zien grote voeding en veel condensatoren. Dit exemplaar kan 1x 12Kw op 4Ohm leveren, welke uit diezelfde 16A 230v groep komt.
Comment
-
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, hoe zit dit nu aangesloten dan ?
Je hebt een oneven aantal subs, maar er komt nog een vierde en dan zou je per twee subjes op 4 Ohm komen en dus volgens het boekje 2x 3 kw uit die Inuke moeten kunnen persen, zodat er dus netjes 1500 Watt per speaker beschikbaar is en dat zou toch wel moeten pompen lijkt me ?!
1.37kW into 8 Ohms, 2.05kW into 4 Ohms for full-range or mid-top duty
1.16kW into 8 Ohms, 1.80kW into 4 Ohms for Bass dutyComment
-
Wat hebben ze tijdens die test gedaan? Een dummy load erop en dan met pink noise kijken wat eruit komt?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Sorry ik denk dat dat door mij komt, ik maakte de opmerking over de prijs van een Inuke ...maar ja, de markt is klein en de ontwikkelingskosten hoog dus een Lab/powersoft kost gewoon dik geld zo simpel is dat.
/on topic maar weer\
Ik had nog een vraag aan de topic starter, waarom al je speakers op 1 "stapel" of gebruik je dit voor teknival style ?!
zo ziet teknival er uit
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
het is gelijkaardig wat we doen, laat ik het in dit geval Roots & Dubnival noemen....
De set is gebouwd voor onszelf, we zitten niet in de verhuursector ofzo...Onze mosterd zijn we gaan halen op het speakerplan forum omdat dit genre veel meer leeft in de UK dan in Nederland of Belgie...Ifv zo laag mogelijk te gaan raden ze aan uw subs te "stacken"
verder ziet het er gewoon vet uit IMHO...
k vertrek even op vakantie voor 2 weken, daarna heb ik de kans om er eens andere versterkers op te zetten, ik zal jullie zeker op de hoogte houdenComment
Comment