Interesse in Hoorns, wave guides en fasepluggen uit China

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rammon
    • Apr 2012
    • 59

Interesse in Hoorns, wave guides en fasepluggen uit China

Beste forum leden,

Ik ben van plan om een aantal hoorns en wave guides uit China te laten komen.
    een groot deel van deze hoorns zijn kopieën van bekende merken of fabrikanten.
    Het is niet zeker of het 100% kopieën zijn, daar praten de chinezen een beetje om heen.

Maar wat ik eigenlijk wil weten, zijn er nog meer mensen die interesse hebben.
    Dit in verband met de hoge verzendkosten en bij een grote bestelling is er ook nog iets met de prijs te doen (deze zijn al aan de mooie kant).

Hier een voorbeeldje van een hoorn. (zo als de chinezen het noemen: R.c.f style)

Voor de gene die interesse hebben. hier een pdfje met de hele lijst aan hoorns, waveguides en fasepluggen die ze hebben.

Pdf link

Graag hoor ik iets van de gene die serieus interesse hebben.
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Ik ben er ook serieus mee bezig geweest, ik wilde "Limmer hoorns" bestellen maar het probleem waar ik tegenaan liep was een minimum order van 8 stuks moeten bestellen bij ze.....
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• rammon
      • Apr 2012
      • 59

Oh, ik had een prijsopgave gevraagd. En heb hier niks over gehoord. Misschien dat de limmer hoorn niet op voorraad is.

Comment

• sjig
        • May 2012
        • 909

Ik geef dit niet heel veel kans... staat om te beginnen nergens een afstraling bij dus daar schiet je al niet heel veel mee op.
        En is het plastic wel een beetje stevig? (voordat je een speaker een beetje ruig neerzet en de hoorn ineens afbreekt )

Comment

• rammon
          • Apr 2012
          • 59

Ik snap je punt, maar veel hoorns zijn bijna 100% kopie. Dus met wat na meet werk aan de hand van de Chinezen tekeningen en die van de officiële fabrikaten, is de afstraling te achterhalen. En veel exemplaar zijn ook in aluminium te krijgen. Ook zijn veel budget speaker met kunststof hoorns uitgevoerd.

Dus ik wacht de reacties nog af

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Originally posted by rammon
            veel hoorns zijn bijna 100% kopie
            Komt ook vaak genoeg voor dat het gewoon originele zijn die via de achterdeur van de fabriek verkocht worden....
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• sjig
              • May 2012
              • 909

Ik snap je punt, maar veel hoorns zijn bijna 100% kopie. Dus met wat na meet werk aan de hand van de Chinezen tekeningen en die van de officiële fabrikaten, is de afstraling te achterhalen. En veel exemplaar zijn ook in aluminium te krijgen. Ook zijn veel budget speaker met kunststof hoorns uitgevoerd.

Dus ik wacht de reacties nog af
              Maar als je aan zelfbouw doet ga je hopelijk niet voor budget-niveau :P

Ben nog wel benieuwd hoeveel je nu kwijt bent voor deze hoorntjes. Vind ze doorgaans niet extreem duur (+/- €50)

Comment

• rammon
                • Apr 2012
                • 59

Ben ik met je eens, maar voor degene die wel graag zelf willen bouwen maar niet het geld er voor hebben.

Maar de hoorn hier boven kost 10 dollar (aluminium hoorn). En in Nederland kost die 65 euro dacht ik.

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Ook zijn veel budget speaker met kunststof hoorns uitgevoerd.
                  Ook de dure merken gebruiken kunststof hoorns, het is maar net wat voor kunststof het is...
                  Bij een zware driver is een extra steun rondom de driver altijd aan te bevelen, al zijn de meeste moderne (neo) drivers met 1 hand te tillen...

Comment

• FrankD
                    • Feb 2008
                    • 34

Ben opzoek naar 4 EV HP94S hoorns. Weet jij of onze Chineze vrienden hier iets voor hebben liggen?
                    kleine washes, grote washes

Comment

Working...