In mijn zelfbouw kasten wil ik ook een Speakon uitgang maken om de speaker door te kunnen lussen naar een volgende kast. Kan ik dit gewoon in serie aansluiten of parallel or do I need more? wie kan mij hiermee helpen..
Speakon in- en uitgangen in boxen
Collapse
X
-
Labels: None
-
-
als je niet wil solderen zijn er ook klemmetjes te koop....
francisEnergy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, QscComment
-
Ik kan zeldzaam goed solderen, al zeg ik het zelf. Maar ja, ik heb dat dan ook jaren geleden van mijn vader geleerd, die eigenhandig de Eifeltoren in elkaar heeft gesoldeerd.
Neuh, maar solderen is absoluut geen probleem, ik moest alleen ff weten welke stukkies er dan aan elkaar moeten.
U wordt allen hartelijk bedankt, nu kan ik de finiching touch aanbrengen op mijn kasten.
Comment
-
citaat: citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
francis
--------------------------------------------------------------------------------
....... voor de luie mensen onder ons.
francisEnergy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, QscComment
-
citaat:
francis
Comment
-
losschiten?? als je ze met een tang dichtknijpt zijn ze bijna niet los te krigen...wil niet zeggen dat solderen niet fijner en netter is..
-
Je hebt net evenveel kans dat je klemmetje losschiet, dan dat je soldering breekt.
mvg,
Stijn Vanstiphout,
SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
Belgiƫ
Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN
Stijn Vanstiphout,
LVL Multimedia
Belgiƫ
Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displaysComment
Comment