RCF en Beyma

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RVD
    • Mar 2003
    • 3

RCF en Beyma

Hallo allemaal
    Allereerst ben ik nieuw op dit forum.Ik zal me in het kort even voorstellen Rob is mijn naam ben 26 jr en ruim 10 jr bezig met geluid in de vorm van drive in show en geluidsverhuur niet beroepsmatig maar als uitgegroeide hobby.

Mijn vraag is ik heb nog 2x RCF L15/554K en 2x Beyma GT 200 liggen ik ben van plan om daar een paar fullrange topkasten van te bouwen maar wat voor type kast is voor deze speakers geschikt en is daar een tekening van en wat voor een filter moet daar in.

• disco_theam
    • Mar 2003
    • 4

donwload eventjes WINISD daarmee kun je een eigen kast mee ontwerpen en ook een filter mee calculeren en de speaker zitten waarscheinlijk al in de database

dat was thijsje weer
    dat was thijsje weer

Comment

• nightline
      • Oct 2002
      • 1001

Die GT 200 is een 18GT200 vermoedt ik. Deze speaker wordt hoofdzakelijk in een W-bin gebruikt.

Powered by AudioMadness....

Comment

• Contour
        • Feb 2001
        • 1018

Allebei de speakers zijn vooral bedoelt voor de weergave van het echte sublaag. Een fullrangekast met deze units is niet aan te bevelen.

MVG Contour

Comment

• RVD
          • Mar 2003
          • 3

Hoi
          De GT 200 is de 15" versie van Beyma.En wat ik van Contour begrijp is dat het dus sub kastjes moeten worden in plaats van topjes.Dat word dus weer glijbanen bouwen.De speakers kwamen daar overigens ook uit.
          Of hebben jullie nog ideeen voor een andere sub kast met deze speakers.

Comment

• bertuss
            • Jan 2002
            • 816

waarom wilde je dan met 4 woofers topkasten bouwen?
            of wilde je ze inzetten als laagweergever daarin.

Comment

• RVD
              • Mar 2003
              • 3

Hoi Bertuss
              Dat had ik inderdaad in gedachten,om ze als laag weergever te gebruiken.

Comment

Working...