Co-entrant array van speakerstore.nl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Co-entrant array van speakerstore.nl

Hey,

Ik zat eens wat rond te kijken op de site van speakerstore, waar bovenstaande array kast mijn aandacht trok. Heeft er iemand (zelfbouw)ervaring met deze kast? Voorlopig ben ik nog niet van plan zelf van deze kastjes te maken (voor grotere klussen huur ik een systeem in) maar ben gewoon benieuwd wat de meningen hierover zijn.

Groeten,

Pieter
    Lid van het Front tegen zijlicht
  • michiel
    • May 2001
    • 1032

Ik heb ooit eens een topic over deze kast gezien. Helaas weet ik ff niet meer of dat op dit forum was of op het pb audio forum. Ik zou de zouk functie eens proberen! (kan er zelf niet erg veel oer vertellen)
    Groeten, michiel

Comment

• Pino
      • Jul 2002
      • 390

topic was op PB - forum.
      Kommentaar die mij is bijgebleven: je moet er minstens 8 per kant hangen om genoeg laag te verkrijgen (dan bedoel ik tot +/- 60Hz). Anders gaat het erg schetteren omdat mid en hoog volledig hoorngeladen is.
      Ik denk dat het ook een vrij prijzig kastje is om zelf te bouwen en dat je beter af bent met een klassiek hoorngeladen systeem. Er moeten per kast toch 5 niet al te goedkope luidsprekers in . . .; en vermits een goede line array bouwen niet zo simpel is , zou ik persoonlijk er niet aan beginnen.

Groetels,
      Pino
      Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Pino,

Ik was ook niet van plan om het hele systeem zelf te gaan bouwen: vrij prijzig en toch best wel een gok wat je in huis haalt. Dan huur ik liever in. Daar komt nog bij dat je zelfbouw kasten dusdanig moet gaan construeren dat je ze kan vliegen: begin ik gewoon niet aan. Jammer dat de info van PB momenteel niet beschikbaar is.
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Pino
          • Jul 2002
          • 390

ja ik zit eigenlijk ook een beetje te wachten op hun nieuwe site.
          Was vroeger frequent bezoeker
          Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

Working...