waar kan ik een plannetje vinden voor een stealth 15.4 subwoofer ik heb er wel een maar daar snap ik de ballen van alvast bedankt grt De Jo
Cerwin-Vega basbox
Collapse
X
-
Het gaat hier om een sub voor in de auto. Wellicht dat als je deze vraag op een car-audio forum stelt, je meer succes hebt.
Mvg Johan
-
je hoeft niet zo rap op je tenen getrapt te zijn hoor. Op dit forum wandelen niet veel mensen rond die ook iets van caraudio afweten aangezien het hier over pro licht en geluid gaat.
Daarom dat je op een forum voor car audio meer succes zult hebben.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
-
citaat:Geplaatst door ronny
je hoeft niet zo rap op je tenen getrapt te zijn hoor. Op dit forum wandelen niet veel mensen rond die ook iets van caraudio afweten aangezien het hier over pro licht en geluid gaat.
Daarom dat je op een forum voor car audio meer succes zult hebben.MAAR DAT DOE IK LEKKER NIET!!![
][}
][
)]
Want daar heb je andere fora voor. Show your sound is een hele goede en druk bezochte site met een berg info en een goed forum over alles wat met car hifi te maken heeft.Groeten, michielComment
Comment