Eminece delta Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pdijkman
    • Nov 2003
    • 4

Eminece delta Pro

Hallo allemaal,

Samen met een paar vrienden geven we oudjaar een feest in een tent van 10 bij 10 meter. Weet iemand een leuk bouwschema voor een deltapro en Hoorn driver.Ik weet dat dit niet beste drivers zijn maar roch wel om 100 vierkante meter te voorzien van redelijke kwaliteit.
    de einversterker is een amcron DC300A
    Groeten,

Paul
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Hoeveel tijd en moeite ben je vanplan erin te stoppen. Je hebt hele simpele, maar daar heb je weinig voordeel van, maar je hebt ook zeer complexe waar je bepaalde toonhoogtes mee kan versterken e.d. (k zeg nu sneel ff wat)

Sommige kasten zijn al goed voor een avond of 3 rekenen.
    Enkele typen complexe kasten:
    - Karlson
    - Glijbaan
    - W-bin
    - etc.

Comment

• pdijkman
      • Nov 2003
      • 4

Ik ga maar voor de simpele weg als dat kan. Ik heb niet zoveel ervaring met PA. Maar valt er evengoed wat uit te halen uit deze 15 inch driver

Comment

• Jag
        • Nov 2002
        • 319

Ik zou gewoon wat huren. Alhoewel zelf iets bouwen natuurlijk wel leuk is, maar echt niet goedkoper dan wanneer je iets huurt.

Comment

• bertuss
          • Jan 2002
          • 816

eerder gezegde probeersuls, zoals w-bin en andere gekke baskaten, allemaal vergete. maak een simepele basrefelx kast. genoeg power erschter, en je kan met 4 kasten uit de voetyen.
          4x12"en 4 tweeters en plaatwerk, en filters, kost je wel een centje hoor. maar je hebt dan wel wat! en de drivers zijn ook goed. huren kan, maar dat geld ben je wel kwijt, als ze alles weer inladen
          schema's, kijk hier eens. http://www.lautsprechershop.de
          wel ff naar pa, en eminece kasten zoeken.
          misschien ook een idee, is om met bv twee kasten te werken, en dan bv 15" 8" + hoorn te werken. dan heb je bere goede kasten.
          bv delta lf, 15". de alpha 8 ", en psd hoorntje.

Comment

Working...