GSP 2, Hoorn geladen 3 weg top (eerste foto's!!)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

citaat:
    ......het idee om de top van ivo ook neer te zetten ....

Iko is het [:P] ik weet het, het klinkt wat vreemd

Maar Ontwerp is idd van PB, zei hebben er 4 gebouwt (alleen de kasten) en toen in de hoek gezet. Omdat ik aan Rob vroeg of hij nog iets wist met 15 en 1" zei hij dat ik die X15 van hem wel mocht afbouwen.. Dus spekaers en hoorns etc erin... Enzovoort [:P]

Greetzz Iko

Comment

• michiel
      • May 2001
      • 1032

citaat:Geplaatst door Iko

citaat:
      ......het idee om de top van ivo ook neer te zetten ....

Iko is het [:P] ik weet het, het klinkt wat vreemd

Maar Ontwerp is idd van PB, zei hebben er 4 gebouwt (alleen de kasten) en toen in de hoek gezet. Omdat ik aan Rob vroeg of hij nog iets wist met 15 en 1" zei hij dat ik die X15 van hem wel mocht afbouwen.. Dus spekaers en hoorns etc erin... Enzovoort [:P]

Greetzz Iko
      Ik zat nog te twijfelen.... Maar heb in de drukte geen tijd genomen om het op te zoeken.
      Zit hier al de hele middag meeltjes te sturen en fora bij te werken, en nog eens allerlei informatie op te zoeken voor nieuwe projecten terwijl ik ook nog eens druk aan het onderhandelen ben en oplossingen aan het zoeken en voor 4-5 lopende projecten.
      Pffff, als ik overal geld voor vraag kan ik wel stoppen met school.
      (binnenkort in de aanbieding, 3 weg hoorn geladen top met een echt hoog rendement (105> dB, vanaf zo'n 120 Hz) en nog eens zeer compact ook, 50 breed, 45-50 diep (weet ik niet precies) en iets van 80-90 hoog (om maar ff reclame te maken!(WORDT NIET WEG GEGEVEN))) (leuk die haakjes[xx(][xx(])

Eerst maar eens de hersen kraken op een mooie locatie...
      Groeten, michiel

Comment

• michiel
        • May 2001
        • 1032

Goeden dag. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er bereid zouden zijn om naar hellevoetsluis af te reizen voor het testen en misschien een kleine meeting.
        ik zat namelijk aan het volgende te denken. Misschien kunnen we in een kleine sportzaal tijdens de vakantie (aankomende week). De zaal die ik op het oog heb ligt vlak bij mijn oude school, die zaal word altijd gebrukt voor de gymlessen, en die zijn er dus niet in de vakantie. Misshcien is de eigenaar wel bereid om ons er met een kleine groep in te laten voor nix, of een klein bedrag (zaal word normaal verhuurd).

We staan dan lekker droog en warm, en ik geloof dat er genoeg stroom aanwezig is.
        Maar voordat ik de beste kerel van de zaal bel, wil ik even weten op hoeveel man we kunnen rekenen om een richt lijn te geven. Een keine groep kan voor een mannetje of 15 aangezien worden, maar drie man is ook een kleine groep.

Graag even melen wie er allemaal van plan zijn te kunnen komen, met de data waarop dit het liefst kan plaats vinden volgns jullie. Melen naar: Michiel_Rijckaert@hotmail.com

Mocht er iemand een kennis of goede contacten hebben met een zaaleigenaar niet te ver uit de route, dan zou dit een zeer goede optie zijn voor als het hier niet door kan gaan!
        Groeten, michiel

Comment

• michiel
          • May 2001
          • 1032

Ondertussen is er een geschikte locatie gevonden. De locatie is vlakbij hoek van holland. Het is niet de bedoeling dat het druk word, maar voor de mensen die intresse hebben in deze top moge komen, en het lijkt me leuk om eens te kijken wat er gebeurt als we de kasten van iko erbij zetten (als iko het ziet zitten om even langs te komen).

Graag even melen naar Michiel_Rijckaert@hotmail.com als je wilt komen. Datum is nog niet bekent, maar het word in het weekend denk ik.
          Groeten, michiel

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Zo lang het niet op een zaterdag is moet het wel lukke denk ik.. Want op zaterdag is meestal iedereen werken.. Zondagmiddag is misschien goeie optie?

Greeetzz Iko

Comment

• goldsound
              • Jan 2003
              • 429

Ligt jammergenoeg niet voor mij naast de deur[}][}]
              Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Jurrie
                • Nov 2002
                • 402

Leuk als dit door kan gaan! Zal er zijn

Comment

• michiel
                  • May 2001
                  • 1032

citaat:Geplaatst door Iko

Zo lang het niet op een zaterdag is moet het wel lukke denk ik.. Want op zaterdag is meestal iedereen werken.. Zondagmiddag is misschien goeie optie?

Greeetzz Iko
                  Door de week kan ik so wie so niet. Dan zit ik in vlissingen voor de studie. /En ik zie het de komende maanden nog niet gebeuren dat ik door de week 1-2 dagen vrij ben.
                  Zaterdag of zondag maakt voor mij niet zo'n groot verschil. Het zal aan de rest liggen welke dag het gaat worden.
                  Groeten, michiel

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

zondag(na)middag dus...

Comment

• PowerSound
                      • Nov 2001
                      • 1892

Als jij gaat Lucas, ga ik dus mee...
                      PSL Bvba powered by
                      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                      Yahama LS9-32 / MC7L-48
                      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• michiel
                        • May 2001
                        • 1032

Voor het geval ik iemand over het hoofd heb gezien met melen hier nog even een mededeling.
                        De test dag staat vast op 1 feb. De locatie is vlakbij hoek van holland.

Als je vandaag (23-01) geen meeltje hebt ontvangen dan kun je zo snel mogelijk iets laten horen op: michiel_rijckaert@hotmail.com
                        Het moet niet te druk worden, dus aub alleen reageren als je ECHT intresse hebt.
                        Groeten, michiel

Comment

• DJ_Robin
                          • Jul 2001
                          • 610

[VRAAGJE]

Heeft iemand hier toevallig nog na 23-01-2004 een mail , of enig teken van leven van michiel gekregen , ik heb de locatie georganiseerd voor zondag a.s. maar ik heb van michiel nog steeds geen officiele bevestiging gekregen.
                          Graag z.s.m een reactie , alvast bedankt.

M.V.G
                          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Reemski
                            • Dec 2001
                            • 690

Ik heb de 27e een mailtje van hem gehad, met daarin de mededeling dat Lucas de enige is die de dag nog bepaald, daar hij de kast schijnt te hebben.

Comment

• DJ_Robin
                              • Jul 2001
                              • 610

Ik heb zojuist een mailtje van michiel ontvangen dus mijn probleem is opgelost , helaas de onduidelijkheid nog niet helemaal maar dat heeft een andere oorzaak.
                              Ik hoop dat de testdag doorgaat en zal ook zeer zeker zorgen voor een foto reportage. en natuurlijk ook de technische kant.

M.V.G
                              EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• michiel
                                • May 2001
                                • 1032

Het loopt inderdaad niet zo soepeltjes. Helaas heb ik sinds de laatste meel ronde nix van Lucas gehoord. En zonder kastje is er nix te testen...
                                Maar ik blijf positief. Ik ga er van uit dat de het zondag gewoon door kan gaan. Maar als ik zaterdag avond nog nix van lucas heb gehoord dan lijkt het me verstandig om de boel af te blazen. Hoe jammer het ook is.

Het rampe plan ziet er als volgt uit. Mocht het niet doorgaan dan krijgt iedereen met wie ik al contact heb gehad en heeft aangegeven dat hij wil komen een meeltje op zaterdag avond. Mocht het op zaterdag avond nog onduidelijk zijn wat de bedoeling is dan ben ik te bereiken op het nummer wat ik via de meel heb gegeven.

Ondanks alle onzekerheid blijf ik er van uit gaan dat het gewoon doorgaat. Dus als je nix meer van mij hoord dan ben je gewoon welkom vanaf een uurtje of 1 op de locatie.
                                Is de route omschrijving onduidelijk dan kun je contact op nemen met Robin.
                                Groeten, michiel

Comment

Working...