ah, het lukte me even niet om om de marketing heen te lezen
RCF L18s800
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door dokter dB
mackie gaat over marketing, en geld verdienen, dat is iets anders
ik niet, integendeel [^]
Ieder fabrikant en luidsprekermerk doet toch aan marketing
en nu terug naar zelfbouw.
maar toch bedankt " docter dB " voor jou deskundige uitleg
Nu weten we ook hoe de vork aan de steel zit
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
nee hoor sis, kheb niets tegen mackie, tegen niemand niet
heb hem wel eens ontmoet, hij zit in een rolstoel die gast, onwijze weirdo, maar dat is volgens mij toneelspel, hij runt zn bedrijf heel strak..
Ik zal eens kijken of ik ergens een ontwerpje op het net vind voor die 18"knoppen en waarden :)Comment
-
Heren, steeds weer lees ik die ESW 1018 van RCF. Klinkt die goedgenoeg om het zelf na te gaan bouwen? Anderzijds: waarom zou je hem gaan bouwen als hij k&k te koop is? Is zelfbouw beter? Wie heeft deze boxen in gebruik en is er tevreden over?
Vanwaar deze vragen: ik kan niet kiezen. Niet uit "welk type laagkast" het moet worden en of ik zelf ga bouwen danwel kopen. Help!Comment
-
citaat:Geplaatst door ArieP
Heren, steeds weer lees ik die ESW 1018 van RCF. Klinkt die goedgenoeg om het zelf na te gaan bouwen? Anderzijds: waarom zou je hem gaan bouwen als hij k&k te koop is? Is zelfbouw beter? Wie heeft deze boxen in gebruik en is er tevreden over?
Vanwaar deze vragen: ik kan niet kiezen. Niet uit "welk type laagkast" het moet worden en of ik zelf ga bouwen danwel kopen. Help!
Voordelen van zelfbouw zijn dat je de kast kan aanpassen aan jou wenensen. Je kan de kast ook stijver maken om zo een beter geluid te krijgen.
Je bent natuurlijk een aantal uurtjes leuk bezig!! Als je het niet leuk vind moet je er eigenlijk niet aan beginnen. Dan is de kans vrij groot dat je het verprutst.Groeten, michielComment
Comment