RCF L18s800

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dokter dB
    • Nov 2003
    • 1535

ah, het lukte me even niet om om de marketing heen te lezen
    knoppen en waarden :)

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door dokter dB

mackie gaat over marketing, en geld verdienen, dat is iets anders
      Heb je iets tegen mackie of zo [V]
      ik niet, integendeel [^]
      Ieder fabrikant en luidsprekermerk doet toch aan marketing
      en nu terug naar zelfbouw.
      maar toch bedankt " docter dB " voor jou deskundige uitleg
      Nu weten we ook hoe de vork aan de steel zit
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

nee hoor sis, kheb niets tegen mackie, tegen niemand niet
        heb hem wel eens ontmoet, hij zit in een rolstoel die gast, onwijze weirdo, maar dat is volgens mij toneelspel, hij runt zn bedrijf heel strak..
        Ik zal eens kijken of ik ergens een ontwerpje op het net vind voor die 18"
        knoppen en waarden :)

Comment

• ArieP
          • Feb 2004
          • 1

Heren, steeds weer lees ik die ESW 1018 van RCF. Klinkt die goedgenoeg om het zelf na te gaan bouwen? Anderzijds: waarom zou je hem gaan bouwen als hij k&k te koop is? Is zelfbouw beter? Wie heeft deze boxen in gebruik en is er tevreden over?
          Vanwaar deze vragen: ik kan niet kiezen. Niet uit "welk type laagkast" het moet worden en of ik zelf ga bouwen danwel kopen. Help!

Comment

• michiel
            • May 2001
            • 1032

citaat:Geplaatst door ArieP

Heren, steeds weer lees ik die ESW 1018 van RCF. Klinkt die goedgenoeg om het zelf na te gaan bouwen? Anderzijds: waarom zou je hem gaan bouwen als hij k&k te koop is? Is zelfbouw beter? Wie heeft deze boxen in gebruik en is er tevreden over?
            Vanwaar deze vragen: ik kan niet kiezen. Niet uit "welk type laagkast" het moet worden en of ik zelf ga bouwen danwel kopen. Help!
            Welk type laagkast?? Voor de grotere dingen een hoorn of bandpass hoorn uiteraard!!! Met een beetje handigheid is er uit 1 12" driver meer te halen als uit de EAW SB850 (dubbel 18" bass reflex). Kost je nog minder vermogen ook. Je levert alleen in op de diepgang, maar 40 Hz is toh voldoende??

Voordelen van zelfbouw zijn dat je de kast kan aanpassen aan jou wenensen. Je kan de kast ook stijver maken om zo een beter geluid te krijgen.
            Je bent natuurlijk een aantal uurtjes leuk bezig!! Als je het niet leuk vind moet je er eigenlijk niet aan beginnen. Dan is de kans vrij groot dat je het verprutst.
            Groeten, michiel

Comment

• arie
              • Feb 2003
              • 550

hoi ik ben een zeer tevreden gebruiker van de esw 1018 kasten.ze zijn nijk zeer handelbaar multifunctioneel en niet zwaar en niet duur.wel zou ik je aanraden om er minimal 4 per kant van te gebruiken omdat dit goed met elkaar gaat koppellen

Comment

Working...