citaat:Geplaatst door bertuss
???
nog een keertje.
budget wordt 700 euro.
twee topkasten die ze nu hebben zijn kapot, moet niewe 15" in. die kosten geld. zeg voor gemak 250 euro. trek dat van budget af, en je houdt 450 over.
aangezien ze me twee topkasten niet genoeg laag hebben, moeten er twee subs bij, hiervoor wordt er geen geld uitgegeven aan hout etc, want dat wordt gelverd door iemand, dus die 450 gaan op aan twee bas-drivers.
ik snap niet wat je niet snapt, snap je?
???
nog een keertje.
budget wordt 700 euro.
twee topkasten die ze nu hebben zijn kapot, moet niewe 15" in. die kosten geld. zeg voor gemak 250 euro. trek dat van budget af, en je houdt 450 over.
aangezien ze me twee topkasten niet genoeg laag hebben, moeten er twee subs bij, hiervoor wordt er geen geld uitgegeven aan hout etc, want dat wordt gelverd door iemand, dus die 450 gaan op aan twee bas-drivers.
ik snap niet wat je niet snapt, snap je?
Lees nog even je eerste post goed door en lees dan nog eens deze goed door !!!!!
Zie je meteen dat dit twee verschillende zijn [B)] !!!
vandaar dat niemand jou kon helpen
Nu is het duidelijk ( eindelijk )
En dan nu het verlossende en leuke antwoord waar je zeker iets aan gaat hebben [^]
Kijk eens naar www.speakerstore.nl
Daar staan zelfbouw subs constructies naar ieders budget + de speakers die je kan gebruiken + de prijzen van de speakers ( zowat alle bekende en beste merken worden daar verkocht )
daar ie keuze te over
succes ermee [^][^][^]
sis
Comment