drie weg full-range

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door bertuss

???
    nog een keertje.
    budget wordt 700 euro.
    twee topkasten die ze nu hebben zijn kapot, moet niewe 15" in. die kosten geld. zeg voor gemak 250 euro. trek dat van budget af, en je houdt 450 over.
    aangezien ze me twee topkasten niet genoeg laag hebben, moeten er twee subs bij, hiervoor wordt er geen geld uitgegeven aan hout etc, want dat wordt gelverd door iemand, dus die 450 gaan op aan twee bas-drivers.
    ik snap niet wat je niet snapt, snap je?
    Nu snap ik het, snap je [)]
    Lees nog even je eerste post goed door en lees dan nog eens deze goed door !!!!!
    Zie je meteen dat dit twee verschillende zijn [B)] !!!
    vandaar dat niemand jou kon helpen

Nu is het duidelijk ( eindelijk )

En dan nu het verlossende en leuke antwoord waar je zeker iets aan gaat hebben [^]
    Kijk eens naar www.speakerstore.nl
    Daar staan zelfbouw subs constructies naar ieders budget + de speakers die je kan gebruiken + de prijzen van de speakers ( zowat alle bekende en beste merken worden daar verkocht )

daar ie keuze te over

succes ermee [^][^][^]
    sis

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

ja die site is welbekend, maar het is niet het probleem van een ontwerp.
      via winsid en lsp-cad zijn goede successen behaald door mij, en anderen, waarschijnlijk velen van jullie. enige wat er rest zijn dus twee drivers die de kapotte 15" in die lems gaan vervanegn, en twee nieuwe drivers voor de subs. ik zeg nieuwe, omdat er garantie moet wezen, omdat er nog al eens wat kapot gaat. waarschijnlijk onkunde van desbetreffende dj.
      ook wordt er een crossover aangeschaft, wat me brengt aan die 15"voor die lems.
      jammer eigenlijk, een 12"is meestal wat geschikter, maar omdat die lems, vanaf een bep. frequentie kunnen worden ingezet, hoeven daar dus niet dezelfde drivers in. twee budget driver kan ook, of een 15"die totaal niks aan laag produceert, maar over een flinke portie laag-mid, en mid beschikt.
      ikzelf heb oa de eminence delta gehad, en dat is dus zon voorbeeld.
      vanaf de 200 hz, komt de 101 db gevoeligheid naar boven. dat is dus misschien een optie.
      voor de subs blijft dus een redelijk bedrag over.

Comment

• frederik_
        • Jul 2003
        • 98

..en twee nieuwe drivers voor de subs. ik zeg nieuwe, omdat er garantie moet wezen, omdat er nog al eens wat kapot gaat. waarschijnlijk onkunde van desbetreffende dj.
        en jij denkt dat opblazen (=verkeerd gebruik) onder de garantie valt?? [:0]

Comment

• bertuss
          • Jan 2002
          • 816

nee uiteraard niet. maar mmocht er iets kapot gaan, (alhoewel ze het wel een keer hebben vergoed gekregen) kunnen ze nog garantie krijgen. tevens zitten ze met begroting etc, dus die bonnetjes moetne bewaard blijven.

Comment

• som
            • Nov 2002
            • 787

ja die site is welbekend, maar het is niet het probleem van een ontwerp.
            via winsid en lsp-cad zijn goede successen behaald door mij, en anderen, waarschijnlijk velen van jullie. enige wat er rest zijn dus twee drivers die de kapotte 15" in die lems gaan vervanegn, en twee nieuwe drivers voor de subs. ik zeg nieuwe, omdat er garantie moet wezen, omdat er nog al eens wat kapot gaat. waarschijnlijk onkunde van desbetreffende dj.
            ook wordt er een crossover aangeschaft, wat me brengt aan die 15"voor die lems.
            jammer eigenlijk, een 12"is meestal wat geschikter, maar omdat die lems, vanaf een bep. frequentie kunnen worden ingezet, hoeven daar dus niet dezelfde drivers in. twee budget driver kan ook, of een 15"die totaal niks aan laag produceert, maar over een flinke portie laag-mid, en mid beschikt.
            ikzelf heb oa de eminence delta gehad, en dat is dus zon voorbeeld.
            vanaf de 200 hz, komt de 101 db gevoeligheid naar boven. dat is dus misschien een optie.
            voor de subs blijft dus een redelijk bedrag over.
            je lijkt te weten waarover je praat en je gaat zelf bouwen en hout kan je geschikt aankomen,

eeehhh waarom deze thread??
            Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• bertuss
              • Jan 2002
              • 816

ja wordt overbodig aangezien drie weg niet meer wordt gemaakt.

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Misschien wordt het langzaam tijd om er een eind aan te knopen.
                Plaats iig nog wel het eindresultaat van de speakertjes, Bertus []
                Veel suc6!!!

Comment

• bertuss
                  • Jan 2002
                  • 816

ja uiteraard.

Comment

Working...