We wachten af.
Status
Collapse
X
-
lijkt me anders niet zo heel moeilijk:
je waarschuwt eerst alle mensen op het forum mbv een sticky/pm/... van het fenomeen dat ze een juist mail adres moeten hebben of men verliest zijn/haar account. mss hier ook een beetje rekening houden met een fatsoenlijk tijdsinterval voor de minder frequente bezoekers enzo.
Daarnaast kan men dan een (her) activatie link versturen naar alle adressen. (zo eentje in de trend dat je krijgt als je een nieuw account hebt aangemaakt)
als men deze niet aanklikt, opent... dan wordt men na tijd x verwijdert ofzo....
maar de vervelende kant aan deze zaak is dat men dan een probleem heeft met mensen die geen juist e-mail adres ingeven en niet regelmatig komen kijken....
En daarnaast heb je geen geldig e-mail adres nodig om je account hier te activeren? eens opzoeken of ik zo een mail kan vinden...
edit: ik heb mijn activatie mail terug gevonden dus de actieve leden zouden hier toch normaal wel een geldig e-mail adres hebben me dunktLast edited by Funmaker; 16-01-08, 00:25.Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Jij bent lid vanaf 2006....er zijn mensen al wat langer lid...
Wanneer je aanneemt dat iemand in de tussentijd een paar keer van provider en/of mailadres is gewisseld, dan kan je je ook wel indenken dat niet alles meer synchroon loopt.
Ben alleen van mening dat mijn zijdelingse opmerking wat te ver wordt uitvergroot, ik vroeg niet om suggesties, opperde slechts dat het vermelden van een sterretje of benaming bij aantal posts geen hoge prioriteit heeft.
Toch dank voor het meedenken.Last edited by moderator; 16-01-08, 03:02.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Jij bent lid vanaf 2006....er zijn mensen al wat langer lid...
Wanneer je aanneemt dat iemand in de tussentijd een paar keer van provider en/of mailadres is gewisseld, dan kan je je ook wel indenken dat niet alles meer synchroon loopt.
Ben alleen van mening dat mijn zijdelingse opmerking wat te ver wordt uitvergroot, ik vroeg niet om suggesties, opperde slechts dat het vermelden van een sterretje of benaming bij aantal posts geen hoge prioriteit heeft.
Toch dank voor het meedenken.Comment
-
Nieuw lid...
Toppunt van brutaliteit zou ik zo zeggen; 1 dag na het opschonen van het ledenbestand is het al raak... Onder aan de thread....
De jongens die de spam-engines verzinnen worden steeds handiger. Op mijn Wanadoo account wordt ik er ook al helemaal moedeloos van (tussen de 60 en de 100 per dag).
Ik hoop dat er snel iets echt werkends op gevonden wordt!"I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."Comment
-
Last edited by axs; 17-01-08, 12:23.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
ben niet zo'n hele slimme op de pc wat is de "baracuda"?
soort virus?deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.Comment
Comment