Even oefenen foto's plaatsen
Collapse
X
-
@dj-wojcik
Ja, wrijf het er maar in,
Ik weet dat de foto online staat, maar ik krijg dat ding niet in mijn bericht geplaatst...
Ik heb geprobeerd via "afbeelding invoegen" maar dan verschijnt het blokje met rood kruis.
De link invoegen gaat wel, en daarom mijn opmerking of het misschien met de melding Je mag geen bijlagen versturen te maken heeft.
Dan is de vraag, waar komt die melding vandaan en hoe krijg dat omgezet in Je mag wel bijlagen versturen.
Nu is het niet zo dat ik foto's of bijlagen moet plaatsen, maar je probeert eens wat.Er is meer te koop dan je betalen kuntComment
-
Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
je moet er gewoon voor zorgen dat je de exacte link hebt van de foto. Iets in de trend van http://www.website.nl/fotomap/foto.jpg
en die link plak je er in tussen de tags [img]foto link[/img]
wanneer je een foto hebt die nergens online staat. dan kun je dat doen op sites als imageshack.Last edited by dj-wojcik; 23-09-10, 11:40.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
zoiets dus.... het moet eindingen op JPG of een ander afbeeldingsformaat. En de website moet voor iedereen toegankelijk zijn. Dus niet via hotmail of msn profiel. Meestal moet je daar voor inloggen. En dat kan dus niet als je alleen de link van een foto hier plaatst.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Deze werkt bij mij.
Alleen jammer van 't logo onderinWat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
En dan te bedenken dat de CD speler van DAP is...
Maar ja, zowel de sticker als de CD speler zijn (onherstelbaar) defect.
Waarbij ik eerlijkheidshalve moet zeggen dat ik voor deze B-merken de stelregel "alle waar naar z'n geld" hanteer. Ik heb diverse dingen (bv DCX2496 en EP2500 zie foto) van Behringer die prima doen waarvoor ze bedoeld zijn, maar wel met de kwaliteit die je kunt verwachten voor het geld dat ze kosten.
Zo nog even een foto plaatsen om te laten zien of het nog werkt.Er is meer te koop dan je betalen kuntComment
-
Comment