ja, is over nagedacht,
let op :
-sommige theaters hebben andere afstanden tot de Koperen KO, dus andere dieptes voor decor-stukken, en dus ook weer andere kap-indelingen, dus gaat niet altijd op.
- sommige theaters hebben maar 45 trekken, waar de avond erop er misschien wel 70 hangen, ook daaromprogrammeren,
- je noemde de hoogtes al etc.
- verder hebben sommige theaters een langsoverkapping, anderen een dwars overkapping, ook hier : de koperen ko niet stanndaard, dus wat lastig.
- sommige theaters hebben een kap-belasting van 500 kg per trek, anderen 750, dus soms moet je koppelen, oopk weer niet standaard.
Dus nog diverse beren op de weg.
Wat wel alvast kan gebeuren in de rustige periode is een soort kap-indeling van te voren te mailen naar de theaters van die week, met alvast een duidelijke omschrijving, zodat de computers al een kapindeling hebben bij het lossen van de auto's.
En die hoogtes kun je soms wel berekenen, dat dan weer wel.
let op :
-sommige theaters hebben andere afstanden tot de Koperen KO, dus andere dieptes voor decor-stukken, en dus ook weer andere kap-indelingen, dus gaat niet altijd op.
- sommige theaters hebben maar 45 trekken, waar de avond erop er misschien wel 70 hangen, ook daaromprogrammeren,
- je noemde de hoogtes al etc.
- verder hebben sommige theaters een langsoverkapping, anderen een dwars overkapping, ook hier : de koperen ko niet stanndaard, dus wat lastig.
- sommige theaters hebben een kap-belasting van 500 kg per trek, anderen 750, dus soms moet je koppelen, oopk weer niet standaard.
Dus nog diverse beren op de weg.
Wat wel alvast kan gebeuren in de rustige periode is een soort kap-indeling van te voren te mailen naar de theaters van die week, met alvast een duidelijke omschrijving, zodat de computers al een kapindeling hebben bij het lossen van de auto's.
En die hoogtes kun je soms wel berekenen, dat dan weer wel.
Comment